مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شیرین‌سازی 892 میلیارد مترمکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی طی 19

شیرین‌سازی 892 میلیارد مترمکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی طی 19

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مجتمع گاز پارس جنوبی در طول عمر 19 ساله خود، تاکنون 892 میلیارد مترمکعب گاز شیرین سازی کرده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی احمدی، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی درباره مجموع گاز این مجتمع گفت: پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای راه‌اندازی تا کنون حدود 891 میلیارد و 252 میلیون متر مکعب گاز را شیرین سازی کرده‌اند.

وی افزود: گاز ترش دریافتی این پالایشگاه‌ها از سکوهای تولیدی در دوره مورد بررسی (19 سال) حدود یکهزار و 100 میلیارد متر مکعب بوده است.

احمدی با اشاره به عمر 19 ساله از آغاز به کار این مجتمع، اظهار کرد: فازهای پارس جنوبی تاکنون موفق به تولید نزدیک به یک میلیارد و 508 میلیون بشکه میعانات گازی شده‌اند که یکی از با ارزش‌ترین محصولات تولید شده از گاز طبیعی است.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این‌که نخستین فاز پارس جنوبی در سال 1381 راه‌اندازی شده، ادامه داد: این مجتمع تا به حال 12 میلیون و 679 هزار تن اتان تولید کرده، همچنین 6 میلیون و 507 هزار تن بوتان، 10 میلیون و 217 هزار تن پروپان و چهار میلیون و 308 هزار تن گوگرد جامد نیز در این مدت تولید شده است.

وی افزود: تاکنون 20 میلیارد و 800 میلیون متر مکعب گاز  برای خوراک پتروشیمی پارس مصرف شده است.

ایران از ابتدای سال ۲۰۰۲ میلادی بهره برداری از میدان گازی پارس جنوبی را آغاز کرد، بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، تا ۲ سال آینده توسعه پارس جنوبی در قالب ۱۳ پالایشگاه پایان می‌یابد و ظرفیت تولید گاز به ۷۳۰ میلیون مترمکعب در روز، ظرفیت تولید میعانات گازی به یک میلیون بشکه در روز، ظرفیت تولید ال‌پی‌جی به بیش از ۱۰ میلیون تن در سال، ظرفیت تولید اتان به ۱۰ میلیون تن در سال و ظرفیت تولید گوگرد به پنج هزار تن در روز افزایش می‌یابد.

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک برند معتبر جهانی، یکى از شرکت‌هاى فرعى شرکت ملى گاز است که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده و مسئولیت بهره برداری از تاسیسات مستقر در خشکی فازهای میدان گازی پارس جنوبی و پالایش میعانات گازی و گاز طبیعی ۱۰ فاز نخست این میدان را بر عهده دارد.



این مطلب مفید بود ؟
6 2