مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید گاز در ایران بیش از 50 درصد افزایش یافت

تولید گاز در ایران بیش از 50 درصد افزایش یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت با بیان این‌که در تولید گاز هیچ مشکلی نداریم، گفت: تولید گاز کشور در سه سال اخیر بیش از 50 درصد افزایش یافته است. به گزارش شانا به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه روز پنجشنبه (16 دی‎ماه) در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی در تبریز اعلام کرد: در سه سال گذشته با افتتاح فازهای پارس جنوبی توانسته ایم بیش از 50 درصد به تولید گاز کشور بیفزاییم و هم اکنون روزانه بیش از 720 میلیون متر مکعب گاز تولید می شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیوم در سراسر ایران

زنگنه گفت: برداشت گاز ایران از میدان مشترک پارس جنوبی به اندازه قطر می رسد که این مهم یک خواسته ملی است.

وی با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی برای حضور و فعالیت در صنعت نفت گفت: ظرف یک ماه آینده در وزارت نفت و معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارتخانه نشستی با صنعتگران برگزار می شود تا 10 گروه اصلی کالایی صنعت نفت به‎وسیله صنعتگران داخلی ساخته شود.

وزیر نفت با اشاره به این‌که صنعتگران با گوشت، پوست و مغز استخوان خود تحریم را حس کرده اند، گفت: هرچه در تبریز تولید شده است، ماهیت صادراتی دارد و سخت کوشی، سرسختی، پیگیری و ابتکار و ذهن اقتصادی قوی مردم آذربایجان ستودنی است.

زنگنه با اشاره به اینکه مایل هستیم که جنس تولیدی در داخل مصرف شود تا صادر شود، گفت: باید کالایی که در داخل تولید و عرضه می شود همانند کالای صادراتی در داخل معاف از مالیات شود و لایحه آن به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارائه شده است.

وی با تاکید بر این‎که برای تامین گاز شهرک‎های صنعتی آذربایجان شرقی مشکلی نداریم، گفت: وضع گاز کشور در ابتدای روی کارآمدن دولت تدبیر و امید  خوب نبود، در سال 92، 27 میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‎ها سوزاندیم.

زنگنه ادامه داد: صنایع بزرگی همچون نیروگاه‎ها و پتروشیمیی‎های بزرگ در تبریز وجود دارد که نیاز است جلسه‎ای برای بررسی وضع تامین گاز آنها تشکیل شود، اما برای شرکت‎های خرد مشکلی در تامین گاز نداریم.

وی افزود: ما تولید گاز بالایی داریم اما از پرمصرف‌ترین کشورهای دنیا در مصرف سوخت هستیمT بر این اساس نخبگان جامعه مردم را باید به مصرف صرفه‎جویانه دعوت کنند تا ثروت کشور تلف نشود.

زنگنه تصریح کرد:  تفاوت پیک مصرف زمستان و تابستان ما 300 میلیون متر مکعب در روز است که اگر این فاصله را کاهش دهیم برای کشور بسیار به صرفه خواهد بود.

وزیر نفت افزود: پیش از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برخی کالاها را سه بار سفارش می دادیم و گاه کالای تقلبی به دستمان می رسید و قیمت‎ها دو یا سه برابر بود، اما پس از برجام به صورت مستقیم از فروشنده اصلی خریداری می کنیم.

زنگنه تصریح کرد: پیش از برجام توربین ها و دستگاه های ما توقیف بود که آزاد شد و در این یکسال چند میلیارد دلار فاینانس کردیم.

وی با اشاره به آثار برجام بر صنعت نفت، گفت: صادرات نفت خام ایران پارسال در این موقع یک میلیون و 300 هزار بشکه بود، اما در آذر ماه امسال با قدرت و توانمندی ملت ایران دو میلیون و 900 هزار بشکه نفت به بازارهای جهانی صادر شد.

وزیر نفت همچنین از افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ایران به بیش از پنج میلیون تن تا پایان امسال خبر داد.



این مطلب مفید بود ؟
1 3