مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

اهمیت بالای خط ششم سراسری برای تامین گاز کریدور غرب و صادرات گاز

اهمیت بالای خط ششم سراسری برای تامین گاز کریدور غرب و صادرات گاز

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بهره برداری از خط ششم سراسری علاوه بر آنکه نقش بسزایی در تامین گاز کریدور غرب کشور و صادرات گاز به عراق دارد، در کنار سایر خطوط انتقال، ظرفیت انتقال گاز در کشور را نیز تا سقف 750 میلیون مترمکعب در روز افزایش می دهد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فوکس در سراسر ایران

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز به خبرنگار شانا، گفت: با آغاز فعالیت خط لوله ششم سراسری انتقال گاز و تمهیدات در نظر گرفته شده، ظرفیت انتقال گاز در کشور به 750 میلیون مترمکعب می‌رسد.

وی با بیان این‌که فعالیت خط انتقال گاز ششم سراسری در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود، ادامه داد: در صورتی که میزان تولید گاز افزایش یابد سعی می‌کنیم از همه ظرفیت خطوط لوله در کریدور شرقی (خطوط لوله چهارم و هشتم) و کریدور مرکزی (خطوط لوله دوم، سوم و دهم) برای انتقال گاز استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ادامه داد: در کنار این خطوط با استفاده از خط لوله انتقال گاز دامغان-کیاسر، گاز را به شمال کشور انتقال می‌دهیم، همچنین کریدور غرب (خطوط پنجم، ششم و نهم) برای سرشاخه‌های کردستان، کرمانشاه، همدان و صادرات به عراق اهمیت فراوانی دارد، بنابراین راه اندازی خط ششم سراسری برای تامین گاز منطقه غرب حیاتی است.

توکلی درباره خط لوله انتقال گاز شهید مندنی زاده توضیح داد: این خط یکی از ورودی‌های جدید برای پالایشگاه گاز بیدبلند است که با راه اندازی این خط ترش، بخشی از گاز ترش خط لوله انتقال گاز پنجم سراسری به بهترین نحو ممکن در ایستگاه بیدبلند به عنوان خوراک استفاده خواهد شد به این معنا که گاز ترش منطقه عسلویه در پالایشگاه گاز بیدبلند تصفیه می‌شود. 

وی افزود: خط لوله انتقال گاز ترش مانند خط لوله انتقال گاز پنجم سراسری خطی است که مسئولیت‌های اجتماعی خاصی را در ارتباط با رعایت ملاحظات حریمی می‌طلبد، ما نیز به عنوان بهره بردار هرچه بتوانیم این خط را به خط شیرین تبدیل کنیم کمک شایانی به منطقه کرده‌ایم این امر هنوز محقق نشده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز درباره حفظ حریم خطوط لوله توضیح داد: حفظ حریم خطوط لوله انتقال گاز یکی از مهمترین موضوع‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است بنابراین از امکانات و سازوکارهای کنترلی که در اختیار گروه‌های کنترل حریم است استفاده می‌شود تا در صورت تجاوز به حریم خطوط لوله از طریق محاکم قضایی برای برخورد با متخلفان اقدام شود.

توکلی تاکید کرد: همجواران خطوط لوله باید این واقعیت را درک کنند که سلامت یک خط لوله فشار قوی با 1300 PSI (پوند بر اینچ مربع) بسیار مهم است زیرا ایمنی آنها با ایمنی خطوط لوله و تاسیسات انتقال گاز گره خورده است.

وی افزود: در محدوده‌های اطراف خطوط لوله حتی در روستاهای همجوار، برای مردم دوره‌های آموزشی برگزار شده تا با اهمیت ایمنی خطوط لوله آشنا شوند با این حال هرکجا که میزان تراکم ابنیه در مناطق خطوط لوله بیشتر شود هرچه سریع تر آن خطوط لوله را ایمن سازی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز، اظهار کرد: انجام تعمیرات اساسی، ایمن سازی خطوط، انجام عملیات پیگرانی و دیگر اقدام‌های شرکت انتقال گاز با هدف پایداری انتقال انجام شده تا در فصل سرما نیز مشکلی برای گازرسانی به نقاط مختلف کشور پیش نیاید، همچنین در زمستان امسال پیش‌بینی‌های لازم برای انجام تعمیرات سال آینده انجام می‌شود.



این مطلب مفید بود ؟
4 1