مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گردش اطلاعات باعث بهره وری بیشتر و حفظ کرامت انسانی می شود

گردش اطلاعات باعث بهره وری بیشتر و حفظ کرامت انسانی می شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، پروژه ارتباط مستقیم با هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی خراسان رضوی، فارس، اصفهان و تهران به صورت ویدئوکنفرانس و زنده، با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز، راه اندازی شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت سپاهان در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی در مراسم افتتاح پروژه ارتباط مستقیم با هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی خراسان رضوی، فارس، اصفهان و تهران به صورت ویدئوکنفرانس و زنده، گفت: گردش اطلاعات باعث بهره وری بالاتر و حفظ کرامت انسانی می شود، بنابراین تغییر از کمیت به کیفیت و استفاده از روش‌های جدید و به‌روز برای ارتباطات پایدار و گسترده در مجموعه شرکت گاز از مهم ترین مسائلی است که با جدیت باید پیگیری شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی گاز ادامه داد: این ارتباطات گسترده موجب می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند به صورت زنده و ویدئوکنفرانس به ارایه گزارش پروژه‌های خود پرداخته و بسیاری از جلسات  بین شرکت ها با استفاده از این سیستم برگزار شود که هم منجر به کاهش هزینه ها و هم باعث هم افزایی دانش و مهارت بین شرکت ها خواهد شد.

عراقی این اقدام را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و اظهار امیدواری کرد گردش اطلاعات باعث ایجاد بهره‌وری بالاتر و حفظ کرامت انسانی در ستاد و شرکت های تابعه گاز شود.

وی افزود: مدیران شرکت های گاز باید حفظ و نگهداری از کارکنان و تأسیسات، جذب منابع مالی، ایجاد اعتماد، افزایش و بهبود ارتباط شرکت با مردم و پیمانکاران را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: برای نیل به این مقصود، باید از روش‌های به‌روز و استاندارد استفاده شود، هرچند که بالابردن کیفیت در فرآیندها نیز نکته بسیار مهمی است که باید در طول زمان به صورت دائمی، پایش، پیگیری و اصلاح شود.




این مطلب مفید بود ؟
9 4