مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گازرسانی به مناطق مختلف کشور باید توجیه اقتصادی داشته باشد

گازرسانی به مناطق مختلف کشور باید توجیه اقتصادی داشته باشد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، گازرسانی به خانوارهای شهری و روستایی در سراسر کشور از جمله وظایف شرکت ملی گاز ایران است اما این شرکت موظف به رعایت قوانین است؛ چرا که هزینه گازرسانی به برخی نقاط روستایی با جمعیت کمتر از 20 خانوار توجیه اقتصادی ندارد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن پارس در سراسر ایران

سعید مومنی، در گفت و گو با خبرنگار شانا با بیان اینکه توسعه در بخش های مختلف گاز رسانی و تامین سوخت مورد نیاز کشور همواره ادامه دارد، گفت: در طول برنامه ششم توسعه حدود 18 هزار میلیارد تومان تنها در بخش توزیع گاز و توسعه گازرسانی به سراسر کشور سرمایه گذاری خواهد شد.

وی افزود: تا پایان امسال تنها 2 درصد از جمعیت شهری کشور جهت گازرسانی باقی می مانند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز تاکید کرد: گازرسانی به مناطق مختلف کشور باید توجیه اقتصادی داشته باشد. بر اساس بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه، برای گازرسانی و تامین انشعاب هر منطقه یک تعریف مشخصی وجود دارد، به عنوان نمونه لازم نیست برای روستاهایی که کمتر از 20 خانوار جمعیت دارند یک خط گاز طولانی با علمک و انشعاب کشیده شود زیرا این کار توجیه اقتصادی ندارد، در این موارد بهتر است از سایر روش های تامین سوخت مورد نیاز مردم مانند گاز مایع یا برق استفاده شود، به هر حال قرار نیست گازرسانی به هر قیمت ودر هر شرایطی انجام شود.

نصب علمک و تامین سوخت گاز مدارس در مناطق گازرسانی شده برعهده شرکت ملی گاز است

مومنی درباره تامین سوخت گاز مدارس در فصل سرما و جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار برای دانش آموزان در اثر استفاده از بخاری های نفتی، توضیح داد: در 24 هزار و 400 روستایی که اکنون از نعمت گاز بهره مند شده اند، مشکلی برای سوخت رسانی به مدارس وجود ندارد، این در صورتی است که آموزش و پرورش اقدام به گازکشی به داخل مدارس می‌‎کند و ما هم علمک و گاز مدارس را تامین می کنیم.

وی افزود: 20 درصد از بودجه ای که از محل عوارض گازبهای مردم دریافت می شود در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد، یکی از اقداماتی که از محل این منبع مالی قابل اجراست رسیدگی به مدارس است تا از سیستم بخاری سوزی نفتی به سیستم گازی حرارت مرکزی تبدیل شوند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، اظهار کرد: تاکید سازمان نظام مهندسی در مباحث 17 و 19 مقررات ملی ساختمان این است که مراکز عمومی مانند مدارس باید مجهز به سیستم حرارت مرکزی باشند.



این مطلب مفید بود ؟
3 4