مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پالایشگاه تهران کمترین حادثه را طی سال‌های اخیر شاهد بوده است

پالایشگاه تهران کمترین حادثه را طی سال‌های اخیر شاهد بوده است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی نقش پالایشگاه تهران در تولید محصولات استراتژیک و افزایش کیفیت فرآورده‌ها و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی را ستود و گفت: پالایشگاه تهران کمترین حادثه و سانحه را طی سال‌های اخیر شاهد بوده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود و جمعی از نمایندگان مجلس از پالایشگاه نفت تهران گفت: بروز حوادثی همانند آتش سوزی، نشانه اشکالات ساختاری است که باید برطرف شود.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در باره وقوع حادثه آتش سوزی در برج آیزوماکس پالایشگاه نفت تهران، اشکالات فنی و خطای انسانی محتمل است که باید جامع‌تر بررسی شود.

تابش نقش پالایشگاه نفت تهران در تولید محصولا تراهبردی و افزایش کیفیت فرآورده‌ها و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی را ستود و تصریح کرد: امیدوارم این پالایشگاه همچون گذشته بتواند در تولید محصولات کیفی، نقش خود را ایفا کند.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با اشاره به حضور معاون وزیر کار در این بازدید، عنوان کرد: معاون وزیر کار در بازدید از پالایشگاه نفت تهران عنوان کرد که براساس بازرسی‌های انجام شده در سال‌های اخیر، این پالایشگاه کمترین حادثه و سانحه را داشته است و از روز وقوع این حادثه نیز بازرسان وزارت کار در پالایشگاه مستقر هستند و گزارش ابعاد حادثه را تهیه می‌کنند.

وی گفت: رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه نیز به محض اعلام وقوع حادثه، همه واحدهای آتش نشانی شهرهای مجاور را به پالایشگاه اعزام کرد، اما از آنجا که دایره حریق محدود بود، اطفای آن نیز به سرعت انجام گرفت.

تابش افزود: مدیرعامل و مسئولان فنی پالایشگاه نفت تهران نیز در این بازدید به تشریح ابعاد حادثه پرداختند و به ابهام‌ها و سوال‌های حاضران پاسخ دادند.



این مطلب مفید بود ؟
4 3