مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سوختن گازهای ارسالی به مشعل کاهش می‌یابد

سوختن گازهای ارسالی به مشعل کاهش می‌یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: با انجام عملیات گسترده فنی در پالایشگاه فجرجم، واحد تثبیت و تولید مایعات گازی در حداقل میزان خوراک قرار گرفت که این موضوع سبب کاهش 85 درصدی سوختن گازهای ارسالی به مشعل شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم زاده فرهنگ از انجام عملیات گسترده فنی و کاهش فلرینگ در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به انجام تعمیرات اساسی در حوزه‌های گازی نار و کنگان از اواسط خرداد 96 تاکنون و به دنبال آن کاهش خوراک پالایشگاه، واحد تثبیت و تولید مایعات گازی که بیشترین حجم سوختن گازهای مشعل در این واحد صورت می گیرد، به حداقل میزان خوراک رسید.

وی افزود: این کار به گونه ای رخ داد که واحد یادشده از شرایط عادی خارج و به حالت حداقل عملکرد در آمد و در این حالت علاوه بر افزایش فلرینگ و ایجاد دود، کاهش 30 درصدی مایعات نفتی و از سرویس خارج شدن واحد تولید گاز مایع را نیز به همراه داشت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم تصریح کرد: در این زمینه با بررسی‌های مهندسی و داده‍‌های عملیاتی، طرح جریان برگشتی از مخازن در دستور کار قرار گرفت و در تاریخ 26 تیرماه اجرا شد.

هاشم زاده فرهنگ ادامه داد: با اجرای طرح یاد شده، واحد تثبیت مایعات گازی به شرایط کاری عادی خود برگشت و سبب کاهش 85 درصدی فلرینگ و جلوگیری از سوختن روزانه 30 تا 40 هزار متر مکعب گازهای ارسالی به مشعل شد.

این مقام مسئول افزایش 40 درصدی تولید مایعات گازی و در سرویس قرار گرفتن واحد تولید گاز مایع را از دیگر نتایج این طرح دانست.



این مطلب مفید بود ؟
8 1