مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران سرزمین فرصت‎هاست

ایران سرزمین فرصت‎هاست

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت فیلیپین، ایران را سرزمین فرصت‎ها دانست و گفت: متخصصان صنعت نفت ایران از هوش و تخصص بالایی برخوردارند و این صنعت را در دوران تحریم بدون حضور و مشارکت شرکت‌های نفتی بین‌المللی به خوبی اداره کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت mobil در سراسر ایران

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، پدرو آکوینو با بیان این مطلب افزود: شرکت ملی نفت فیلیپین آماده سرمایه‎گذاری در بخش بالادستی و میان دستی صنایع نفت و گاز کشورهای نفتخیز غرب آسیاست. همچنین این شرکت به سرمایه گذاری در حوزه گاز مایع در ایران تمایل دارد تا از این طریق بتواند در طولانی مدت از آن به عنوان یک منبع تأمین انرژی در فیلیپین بهره بگیرد.

وی ادامه داد: ما در گذشته یکی از خریداران نفت ایران بوده‎ایم و هم اکنون نیز در حال رایزنی برای آغاز خرید مجدد نفت خام از ایران هستیم.

بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت فیلیپین یکی از 11 شرکتی است که در قالب کنسرسیوم پرگس با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

شرکت PERGAS انگلیس (فعال در حوزه مهندسی و مدیریت سرمایه گذاری در صنعت نفت)، شرکت AGR نروژ (فعال در حفاری و طراحی مهندسی)، شرکت SPEC خاورمیانه (فعال در زمینه ساخت مجتمع‌های بهره برداری)، شرکت Oilserv خاورمیانه (فعال در عملیات بالادستی)، شرکت LOOBY انگلیس (فعال در ساخت تجهیزات سطح الارضی)، شرکت ملی نفت فیلیپین (PNOC)، شرکت Standard Handson انگلیس (فعال در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری) و دانشگاه صنعتی شریف، کنسرسیوم پرگس را تشکیل می‌دهند و که شرکت پرگس مدیریت این کنسرسیوم را بر عهده دارد.

وی درباره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‎های نفتی دنیاست و مدیریت بیشتر مخازن نفتی ایران را بر عهده دارد. این شرکت تجربیات ارزشمندی در مطالعه و بهره‎برداری از مخازن بزرگ و پیچیده دارد. ما می‌دانیم که این شرکت به تنهایی نزدیک به سه میلیون بشکه نفت در روز تولید می‌کند که این خود نشان دهنده تخصص و تجربه بالای متخصصان این شرکت است.

شرکت ملی نفت فیلیپین در سال ۱۹۷۳ از سوی دولت فیلیپین پایه‎گذاری شده است و شرکت‎های تابعه متعددی در زمینه‌های اکتشاف، انتقال، توسعه و مدیریت منابع، سوخت‌های جایگزین و انرژی های نو دارد. این شرکت مسئولیت اکتشاف و بهره برداری از همه منابع انرژی کشور فیلیپین را بر عهده دارد. تا کنون شرکت ملی نفت فیلیپین، میدان‌های هیدروکربوری متعددی را در حوزه دریا و خشکی این کشور توسعه داده است که در برخی از این پروژه ها، این شرکت نقش سرمایه گذار و کارفرما را بر عهده داشته است و در بعضی موارد خود با تکیه بر نیروی انسانی مجرب در عملیات اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز مشارکت کرده است. این شرکت به همراه شرکت شل در فیلیپین و شورون عضو کنسرسیوم مالاپایا است. پروژه آب‌های عمیق مالاپایا، یک پروژه منحصر به فرد در نوع خود است که هدف آن استحصال گاز از آب‌های عمیق فیلیپین است.





این مطلب مفید بود ؟
2 3