مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

اجرای 1520 کیلومتر پیگرانی هوشمند در خطوط لوله انتقال گاز

اجرای 1520 کیلومتر پیگرانی هوشمند در خطوط لوله انتقال گاز

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز از اجرایی شدن یکهزار و 520 کیلومتر عملیات پیگرانی هوشمند تا پایان امسال خبر داد که از این حجم، 520 کیلومتر در 6 ماه نخست سال پایان یافته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

سعید توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، درباره انجام عملیات پیگرانی گفت: هنگام انجام عملیات پیگرانی هوشمند، حجم کاری زیادی از نتایج پیگرانی تحلیل شده و به واحدهای مربوطه برای رسیدگی ابلاغ می شود، در آخرین پیگرانی هوشمند نیز بیش از هزار نقطه به منظور رسیدگی روی خطوط 2 و 3 سراسری در مناطق 2، 3 و 5 مشخص شد که مورد تحلیل و همچنین تعمیر قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس پیگرانی در خطوط تهران-سمنان و خط دوم آذربایجان در محدوده منطقه 3، حدود 270 شاخه لوله تعویض شد.

توکلی با بیان اینکه تا امروز بازرسی فنی همه تاسیسات و اقلام برقی و مکانیکی انجام شده، اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی های شرکت انتقال گاز، بالغ بر 5 هزار و 200 کیلومتر پیگرانی تمیز کننده و 520 کیلومتر پیگرانی هوشمند در شش ماه نخست سال جاری انجام شده و حدود هزار کیلومتر عملیات پیگرانی هوشمند بر روی خطوط 16، 20 و 24 داریم که اگر این حجم پیگرانی را به 520 کیلومتر ابتدای سال اضافه کنیم در مجموع یک هزار و 520 کیلومتر عملیات پیگرانی هوشمند تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز از پایان تعمیرات این شرکت تا پانزدهم آبان ماه، خبر داد و گفت: 71 مورد برای تعمیرات اساسی توربوکمپرسورها و تاسیسات تقویت فشار شناسایی شده که 52 مورد از این تعداد در سطح منطقه مورد تعمیر قرار گرفتند و تعداد باقی مانده نیز تا پیش از تاریخ 15 آبان پایان می‌یابد.

وی یکی از اقدام‌های اثربخش شرکت انتقال گاز را مربوط به تعمیر توربین «مان» خواند و ادامه داد: امسال برای نخستین بار توربین «مان» در ایستگاه اراک با همت کارکنان مناطق 9 و 7 مورد تعمیر قرار گرفت.

توکلی اظهار کرد: امسال اسکرابرها نیز بازنگری شدند که بر این اساس اختلاف فشار در اسکرابرها رفع شد و در برخی نقاط مورد طراحی مجدد قرار گرفتند که این امر کمک می کند تا بخش زیادی از انتقال گاز با حداقل فرسایش و استهلاک صورت پذیرد.( اسکرابر یکی از تجهیزاتی است که برای تصفیه و خالص سازی گاز پرفشار در مسیر ایستگاه های گاز پر مصرف قرار داده می شود.)

مدیرعامل شرکت انتقال گاز درباره بازبینی اسکرابرها توضیح داد: همه اسکرابرهای ایستگاه های مناطق مانند منطقه 5 از جمله ایستگاه های نورآباد و دهق در کریدور 2، 3 و 10 مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز تغییر طراحی و اصلاحات تعمیراتی در آنها انجام شده است.

وی ایستگاه دهق را یکی از گلوگاه های شرکت انتقال گاز خواند و گفت: گاز از جنوب کشور وارد خط لوله شده و جریان پیدا می کند، یکی از مهم ترین ایستگاه ها بر سر راه انتقال گاز، ایستگاه دهق است که نباید جریان گاز در آن متوقف شود به همین دلیل یکی از گلوگاه های شرکت انتقال گاز به شمار می‌آید.



این مطلب مفید بود ؟
0 4