مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

امکان افزایش جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت وجود دارد

امکان افزایش جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت وجود دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت گفت: با دستور وزیر نفت، از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت که اسامی‎ آنان در بانک اطلاعاتی موجود بود، برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است و در صورتی که بیش از 200 نفر مراحل استخدامی را با موفقیت طی کنند، وزارت نفت نسبت به افزایش جذب اقدام می‎کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس بنتون در سراسر ایران

به گزارش شانا، کریم سلحشور با بیان این مطلب، به فرآیند استخدام در وزارت نفت شامل 2 مرحله آزمون کتبی و مصاحبه اشاره کرد و افزود: در سال‎های پیش با وجود آن‌که نسبت به استخدام فارغ‎التحصیلان مرتبط با صنعت نفت کشور اقدامی صورت نگرفته، اما برای فارع‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت تعدادی سهمیه پس از کسب مجوز از سازمان امور اداری و استخدامی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، فارغ‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت، در صورت نیاز وزارت نفت به جذب نیرو و وجود مجوز جذب، از آزمون کتبی معاف هستند؛ اما طبق مقررات باید مرحله مصاحبه را پشت سر بگذرانند.

سلحشور با اشاره به جذب 150 نفر از فارغ‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در سال گذشته و ادامه این روند امسال، عنوان کرد: در سال جاری نیز مجوز جذب 200 نفر از این فارغ‎التحصیلان از سازمان امور اداری و استخدامی گرفته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به مجوز دریافت شده که امکان جذب 200 نفر را می‎دهد، وزارت نفت باید به طور طبیعی نسبت به فراخوان و مصاحبه تعدادی از فارغ‎التحصیلان اقدام می‎کرد، اما با دستور وزیر نفت، همه 800 نفر فارغ‎التحصیل گروه «الف» که اسامی‎شان در بانک اطلاعاتی موجود بود، بدون توجه به تعداد مدنظر در مجوز استخدامی، برای مصاحبه دعوت شدند.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت با بیان این‎که بخش نخست مصاحبه دعوت‏‌شدگان انجام شده است، ادامه داد: هر فارغ‎التحصیلی که مراحل استخدامی شامل مصاحبه، طب صنعتی و گزینش را پشت سر بگذارد، استخدام می‎شود.

سلحشور گفت: بر اساس مقرراتی که مربوط به دیروز و امروز نیست و از سال‎ها پیش به آن استناد می‎شده است، مصاحبه در 2 بخش تخصصی و ارزیابی روان‎شناختی انجام می‏شود؛ هدف از مصاحبه تخصصی، ارزیابی فعالیت‎ها، دانش فنی و تخصصی، توانمندی‎ها، مهارت‎ها و قابلیت‎های متقاضی است و در بخش روانشناختی مصاحبه، مواردی از جمله سازگاری روانشناختی، نحوه تعاملات فردی، مهارت‎های اجتماعی و مقابله‎ای متقاضی ارزیابی می‎شود.

بر اساس این گزارش، مطابق آیین‎نامه استخدام دانش آموختگان ممتاز دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه‎ها، پارسال حدود ۳۰۰ نفر از فارغ‎التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت برای مصاحبه دعوت و از این میان، فرآیند جذب ۱۵۰ نفر از این فارغ‎التحصیلان تکمیل و نهایی شد. امسال نیز مجوز جذب ۲۰۰ نفر دیگر از این گروه فارغ‎التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از سازمان امور اداری و استخدامی گرفته شده است که فارغ از سقف جذب، با دستور وزیر نفت از تمام 800 نفر فارغ‎التحصیل گروه «الف» این دانشگاه که در بانک اطلاعاتی فارغ‎التحصیلان، آمادگی خود را برای استخدام در وزارت نفت اعلام کرده بودند برای مصاحبه دعوت شد.



این مطلب مفید بود ؟
7 4