مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

نمایندگان 15 کشور در همایش انگوا شرکت می کنند

نمایندگان 15 کشور در همایش انگوا شرکت می کنند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز از حضور نمایندگان 65 شرکت از 15 کشور دنیا در هفتمین کنفرانس و نمایشگاه انجمن خودروهای گازسوز آسیا-اقیانوسیه (آنگوا) خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کمپرسور برودتی در سراسر ایران

سعید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان این‌که تاکنون 6 دوره از کنفرانس انجمن خودروهای گازسوز آسیا-اقیانوسیه (آنگوا) برگزار شده، گفت: مقرر شده است این دوره از کنفرانس به میزبانی تهران برگزار شود. 

وی، تعداد کشورهای شرکت کننده در هفتمین دوره کنفرانس آنگوا را 65 شرکت از 15 کشور اعلام کرد و ادامه داد: 14 شرکت از این تعداد آسیایی هستند و چهار کشور از کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا و کانادا نیز حضور دارند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز مهم ترین هدف برگزاری این کنفرانس را توسعه سی‌ان‌جی در سطح جهان خواند و اظهار کرد: بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، پیش بینی می شود تا سال 2035، میزان توسعه سوخت گاز طبیعی با روند رشد کنونی، سالانه 2 تا 2 و نیم درصد رشد داشته باشد و تا سال 2035 حدود 28 درصد از سبد سوخت دنیا را به خود اختصاص دهد.

مومنی تعداد جایگاه های سی‌ان‌جی کشور که سوخت گاز طبیعی به آنها تعلق می گیرد را 2 هزار و 400 جایگاه اعلام کرد و گفت: هم اکنون بیش از چهار و نیم میلیون خودرو در ایران از سوخت گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، حجم مصرف روزانه این خودروها را 20 میلیون متر مکعب اعلام کرد و ادامه داد: به همان میزان که مصرف سوخت گاز طبیعی توسعه می یابد از میزان مصرف بنزین کاسته می شود که این امر علاوه بر آنکه یک صرفه جویی اقتصادی را به همراه دارد سبب کاهش آلودگی هوا نیز می شود.

وی بیشترین میزان مصرف سی.ان.جی را مربوط به تهران خواند و اظهار کرد: کمترین میزان مصرف سی ان جی مربوط به استان سیستان و بلوچستان است اما با توسعه گازرسانی در این استان میزان مصرف سی.ان.جی نیز افزایش می یابد.

مومنی ظرفیت قابل افزایش مصرف سی.ان.جی در کشور را تا 40 میلیون مترمکعب قابل افزایش خواند و اظهار کرد: همانطور که گفته شد خودروهای گاز سوز کشور به طور کل در روز 20 میلیون سوخت سی.ان.جی مصرف می کنند اما در صورتی که تعداد خودروهای گازسوز افزایش یابد ما نیز آمادگی کامل برای افزایش حجم سوخت رسانی سی.ان.جی به جایگاه های کشور را داریم.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز، با تاکید بر اینکه روند توسعه سی‌ان‌جی در ایران قابل توجه بوده، ادامه داد: طی 10 سال اخیر یعنی از سال 86 تاکنون توسعه سی‌ان‌جی در کشور سرعت مطلوبی داشته تا جایی که ایران اکنون صاحب بیش از 2 هزار جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است.

وی تعداد کل جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سراسر دنیا را 29 هزار و 83 جایگاه اعلام کرد و گفت: چین با هفت هزار و 950 جایگاه رتبه نخست جهان، کشور پاکستان با سه هزار و 416 جایگاه رتبه دوم و کشور ایران با 2 هزار و 400 جایگاه رتبه سوم جهان را به خود اختصاص داده‌اند. 

مومنی درباره تعداد خودروهای گازسوز دنیا اظهار کرد: در مجموع 24 میلیون و 452 هزار خودروی گاز سوز در دنیا وجود دارد که پنج میلیون خودرو در کشور چین، چهار و نیم میلیون خودرو در ایران، حدود سه میلیون خودرو در هند و سه میلیون خودروی گازسوز در پاکستان هستند.

به گزارش شانا، انجمن آسیا اقیانوسیه خودروهای گازسوز (ANGVA) در سال 2002 تأسیس شد و انجمنی فعال در این صنعت محسوب می شود. این انجمن با هدف برطرف کردن نیازهای تخصصی بهره‌برداران، سازندگان خودرو، تأمین‌کنندگان کارخانجات، تأمین کنندگان گاز طبیعی، سازندگان قطعات و تجهیزات، تأمین‌کنندگان تجهیزات سوخت‌گیری، مشاوران، نمایندگان دولت‌ها و انجمن‌ها و دیگر افراد درگیر در صنعت خودروهای گازسوز تشکیل شده و این امر را از خلال ترویج مصرف گاز طبیعی به مثابه سوخت اصلی حمل و نقل، ایجاد استانداردها و خطوط راهبردی و ارتقاء آموزش به انجام می‌رساند.

در سال 2013، انگوا دیدگاه جدیدی را اتخاذ کرد؛ « هدایت و ارتقای صنعت NGV آسیا اقیانوسیه به سوی توسعه پایدار» که از طریق مستقر ساختن، ایجاد سازمان‌دهی، نظارت و راهبریِ توسعه، برای یک بازار امن، پایدار و پررونق برای گاز طبیعی در همه منطقه حاصل می‌شود.


این مطلب مفید بود ؟
7 4