مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

دسترسی دریانوردان شرکت ملی نفتکش به اینترنت فراهم شد

دسترسی دریانوردان شرکت ملی نفتکش به اینترنت فراهم شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل‎شرکت ملی‎نفتکش ایران از تحقق یکی از خواسته‎های مهم دریانوردان این شرکت برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: همه دریانوردان ناوگان این شرکت طی یک برنامه‎زمان‎بندی که در چند روز آینده اجرا خواهد شد، به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا می‎کنند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا، به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، سیروس کیان ارثی با اعلام این خبر افزود: برای تحقق یکی از خواسته‎های مهم و به حق دریانوردان ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران مبنی بر دسترسی به اینترنت و خدمات آن کارگروهی تشکیل و مذاکرات متعددی با شرکت‎های معتبر بین‎المللی ارائه‎دهنده خدمات اینترنت پرسرعت دریایی انجام شد که پس از بررسی‎های کارشناسی و طی تشریفات قانونی، قرارداد مربوطه نهایی شد.

وی با بیان این‌که بر این اساس، همه کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش طبق برنامه زمان‎بندی شده و به تدریج به شبکه جهانی اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد، گفت: در مرحله نخست این طرح که طی چند روز آینده و از ماه نوامبر اجرایی می‎شود، سه فروند از کشتی‎های ناوگان به این خدمات دسترسی پیدا می‎کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران افزود: طبق هماهنگی‎های انجام شده با مدیریت‎های فنی و بازرگانی این شرکت که به منظور نصب تجهیزات مربوطه صورت می‎گیرد، انتظار داریم تا 6 ماه آینده همه کشتی‎های ناوگان از خدمات اینترنت پر سرعت بهره‎مند شوند.

ایمنی و امنیت سایبری در نفتکش‎های ایرانی

کیان ارثی با بیان این‌که شرکت ملی نفتکش ایران همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به دریانوردان به عنوان سرمایه اصلی این شرکت بوده و در موضوع برقراری اینترنت پرسرعت در کشتی‎های ناوگان نیز ارائه بهترین سرویس و خدمات مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: براین اساس کشتی‎های شرکت ملی نفتکش ایران به سیستم V-SAT مجهز خواهند شد.

وی ادامه داد: پهنای باند در نظر گرفته شده نیز بیش از 2 برابر نرم جهانی در بخش دریایی است که با حجم نامحدود پیش بینی شده، همه کارکنان کشتی در هر رده می‎توانند در هر نقطه از جهان، از این خدمات بهره‎مند شوند افزون براین در این سیستم، امکان دسترسی دریانوردان ناوگان به ایمیل‎های شخصی و اپلیکیشن‌های مانند تلگرام، واتس اپ و ... نیز پیش‎بینی شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران در باره آن دسته از کشتی‎های شرکت ملی نفتکش ایران که در محدوده آب‌های داخلی نیز تردد می‎کنند، گفت: برای تجهیز این کشتی‎ها به اینترنت پر سرعت نیز تدابیری اندیشیده است که طبق برنامه زمان‎بندی، اجرایی خواهد شد.

وی در باره اقدام‌های انجام شده برای امنیت و جلوگیری از حملات و تهدیدات سایبری احتمالی نیز افزود: در این سیستم تمامی مباحث مربوط به ایمنی و امنیت سایبری پیش‎بینی شده است.

کیان ارثی اضافه کرد: البته درحال حاضر تمامی‎کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به سیستم‎های مخابرات ماهواره ای اینمارست دسترسی دارند اما به دلیل حجم کم، سرعت محدود و همچنین گران بودن، از آن تنها برای انجام مکاتبات اداری و اطلاع‎رسانی‌های ضروری و اضطراری استفاده می‎شود.

ارتباط خانواده دریانوردان NITC با کشتی‎های نفتکش ممکن شد

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران همچنین از رفع یکی دیگر از دغدغه‎ها و مشکلات خانواده دریانوردان این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه ارتباط خانواده دریانوردان با کشتی‎ها به‌ویژه در مواقع اضطراری وجود داشت و در راستای رفاه حال و آرامش خاطر دریانوردان و خانواده‎شان، افزون بر اینترنت پرسرعت، فراهم کردن ارتباط خانواده‎ها با کشتی از طریق خطوط تلفن همزمان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این زمینه و بر اساس اقدام‌های انجام شده، خانواده دریانوردان می‎توانند پس از نصب تجهیزات مخابرات ماهواره‎ای V-SAT روی ناوگان، از طریق تلفن ارزان قیمتی که نحوه دسترسی به آن به خانواده‎ها اعلام خواهد شد، با همسران و فرزندان خود در دریا، در ارتباط باشند.



این مطلب مفید بود ؟
0 2