مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

آلمان در سیاست‌های انرژی از آمریکا پیروی نمی‌کند

آلمان در سیاست‌های انرژی از آمریکا پیروی نمی‌کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، یکی از مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و انرژی آلمان اعلام کرد که این کشور در سیاست‌های انرژی خود از دیگر کشورها الگوبرداری نمی‌کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فوکس در سراسر ایران

اورسولا بوراک، معاون مدیر کل امور بین‌الملل، سوخت‌های فسیلی و انرژی هسته‌ای در وزارت امور اقتصادی و انرژی آلمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اعلام کرد: این کشور در سیاست‌های انرژی خود از هیچ کشوری الگوبرداری نمی‌کند.

وی در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر پیروی آلمان از آمریکا در مسئله سرمایه‌گذاری در ایران، گفت: من متخصص سیاست‌های انرژی هستم و درباره مسائلی که فراتر از این باشند اظهار نظر نمی‌کنم؛ اما در زمینه سیاست‌های انرژی، گمان می‌کنم که آلمان بسیار روشن کرده که ما از باورهای خود پیروی می‌کنیم، زیرا سیاست ما بسیار منحصر به فرد است و در این زمینه از دیگر کشورها الگوبرداری نمی‌کند.

این مقام آلمانی همچنین در ارتباط با این که حضور شرکت‌های آلمانی در صنعت انرژی ایران کمتر از برآوردها بوده است، گفت: من در گفت‌وگو با شرکت‌های آلمانی متوجه شده‌ام که آنها بسیار مشتاق هستند؛ البته چیزی که همیشه برای سرمایه گذار اهمیت دارد، این است که بدانند خطری برای سرمایه اصلی در کنار نیست و یک چهارچوب ثابت وجود دارد و گمان می‌کنم این چیزی است که ایران همچنان برای ایجاد آن تلاش می‌کند.

بوراک با اشاره به رویه کلی احتیاط آمیز شرکت‌های آلمانی در مقایسه با شرکت‌های کشورهای دیگر، افزود: آنها می‌خواهند سرمایه‌گذاری بسیار پایدار و بلند مدت داشته باشند و بنا بر این، تحقق سرمایه‌گذاری آنها به کمی زمان نیاز دارد.

وی از جمله شرکت کنندگان در نخستین کمیسیون مشترک انرژی ایران و آلمان بود که دیروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) به میزبانی وزارت نفت ایران در تهران برگزار شد.



این مطلب مفید بود ؟
0 3