مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران می‌تواند در بخش نفت، گاز و پتروشیمی با آفریقای جنوبی همکاری‌

ایران می‌تواند در بخش نفت، گاز و پتروشیمی با آفریقای جنوبی همکاری‌

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس اتاق بازرگانی تهران ضمن استقبال از گسترش همکاری‌های تجاری بخش‌های خصوصی ایران و آفریقای جنوبی، گفت: شرکت‌های ایرانی آمادگی دارند در خصوص صادرات و جذب سرمایه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با شرکت‌های آفریقای جنوبی همکاری‌ کنند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن حرارتی در سراسر ایران

به گزارش شانا، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که به همراه محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان، به آفریقای جنوبی سفر کرده است، در مجمع تجاری مشترک 2 کشور گفت:‌ اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی نقش مشاوره‌ای پررنگی در تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی کشور پیدا کرده است.

وی در تشریح زمینه‌های همکاری دو طرف افزود: محصولات پتروشیمی، قیر و سایر مشتقات نفتی از عمده واردات آفریقای جنوبی است که ایران می‌تواند بخش عمده‌ای از این کالاها را تامین کند.

خوانساری ضمن استقبال از گسترش همکاری‌های تجاری بخش‌های خصوصی 2 کشور ایران و آفریقای جنوبی، تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی آمادگی دارند در زمینه صادرات و جذب سرمایه مشترک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با شرکت‌های آفریقای جنوبی همکاری‌ کنند.

هرمان بردت، رئیس اتاق بازرگانی ژوهانسبورگ نیز در این دیدار خواستار شناسایی زمینه‌های همکاری میان اعضای اتاق‌های بازرگانی 2 کشور و ایجاد یک شبکه تجاری بین دو طرف شد و گفت: شرکت‌های ایرانی می‌توانند از طریق آفریقای جنوبی به بازارهای کشورهای هم‌جوار دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: در حوزه ال‌پی‌جی امکان صادرات و توزیع محصولات ایرانی به سایر کشورهای آفریقایی از طریق بازار آفریقای جنوبی وجود دارد و ما می‌توانیم هاب صادرات کالاهای ایرانی باشیم.

هیئت ایرانی متشکل از نمایندگانی از دولت و بخش خصوصی به سرپرستی محمدجواد ظریف و مسعود خوانساری تا پنجم آبان‌ماه در آفریقا حضور خواهد داشت، در این هیئت نمایندگانی از شرکت‌های مرتبط با بخش انرژی، نفت و گاز نیز حضور دارند.



این مطلب مفید بود ؟
8 4