مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

استانداردسازی جایگاه‌های CNG شرایط مطلوبی دارد

استانداردسازی جایگاه‌های CNG شرایط مطلوبی دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، یک مقام مسئول در سازمان استاندارد گفت: این سازمان تاکنون استاندارد 2400 جایگاه عرضه CNG را بررسی کرده که البته این جایگاه‌ها به دلیل آن‌که زیر نظر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است، از نظر استانداردسازی تجهیزات وضع مطلوبی دارند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، پریچهر قزلباش، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد مصرف انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد، با بیان این‌که این سازمان از سال 1392 و بر اساس تکلیف قانونی، نظارت‌های مختلفی بر روی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) داشته است، گفت: 30 شرکت ازسوی سازمان ملی استاندارد بر جایگاه‌های عرضه CNG و تجهیزات آنها نظارت دارند.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران با اجباری کردن استانداردهای ملی که در باره جایگاه‌های تک منظوره و چند منظوره سوخت‌گیری است به حوزه نظارت بر اجرای استانداردهای جایگاه‌های عرضه سوخت CNG وارد شده است.

قزلباش تصریح کرد: این سازمان تاکنون به موضوع استانداردسازی 2400 جایگاه عرضه CNG ورود کرده‌اند که البته این جایگاه‌ها به دلیل آن‌که زیر نظر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است، وضع مطلوبی داشته‌اند.

مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد مصرف انرژی و محیط زیست عنوان کرد: جایگاه‌های عرضه CNG از 12 برند مختلف از جمله کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی و غیره تجهیز شده‌اند که دارای استانداردهای معتبری هستند، اما وظیفه سازمان، یکسان‌سازی جایگاه‌ها از نظر استاندارد ملی ایران است.

وی به همایش آنگوا (انجمن آسیا و اقیانوسیه خودروهای گازسوز) که برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: دستاورد چنین همایش‌های بین‌المللی بدون شک ترویج استانداردسازی در این خودروهاست که به تعامل هرچه بیشتر سازمان استاندارد با خودروسازان نیز کمک خواهد کرد.

قزلباش به برخی حوادث تلخ در جایگاه‌های عرضه CNG اشاره کرد و افزود: برخی حوادث و اتفاق‌های اخیر در جایگاه‌های عرضه CNG مربوط به دستکاری مخازن است، البته بر اساس ضوابط قانونی و بین‌المللی در موقع سوخت‌گیری خودروهای CNG سرنشینی نباید داخل خودرو باشد تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود، اما به هرحال استاندارد تجهیزات جایگاه‌ها از نظر ما وضع مطلوبی دارد.




این مطلب مفید بود ؟
1 0