مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مخزن گازی پارس جنوبی ارزشی بیش از 155 هزار تن طلا دارد

مخزن گازی پارس جنوبی ارزشی بیش از 155 هزار تن طلا دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مخزن پارس جنوبی ارزشی بیش از 155 هزار تن طلا معادل 120 سال تولید نفت کشور را دارد که پس از توسعه کامل، ارزش محصولات پارس جنوبی از شرکت های بزرگی چون BP انگلستان بیشتر خواهد بود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه عظمت و اهمیت ذخایر پارس جنوبی بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما مرور اطلاعات آن در نوزدهمین سالروز تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی کمک فراوانی به درک بهتر این منبع عجیب می کند، گفت: مخزن گاز پارس جنوبی با 3 هزار و 700 کیلومتر مربع مساحت دارای ظرفیت 14 تریلیون مترمکعب گاز طبیعی و 19 میلیارد بشکه میعانات گازی است.

وی افزود: این مخزن 8 درصد از ذخایر گاز جهان و 50 درصد ذخایر گاز ایران را تشکیل می‌دهد.
حسنی اظهار کرد: ارزش مخزن پارس جنوبی معادل 155 هزار و 992 تن طلا است، یعنی اگر این مقدار طلا را درکامیون بارگیری کنیم و در هرکامیون 20 تن طلا قرار گیرد، 7 هزار و 800 کامیون و کاروانی به طول 78 کیلومترخواهد شد؛ به عبارت دیگر، مخزن پارس جنوبی ارزشی معادل 120 سال تولید نفت کشور را داراست.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، ادامه داد: رسیدن به این درآمد نیازمند تأسیساتی است که ارزش افزوده ایجاد کند، تبدیل گاز به محصولات با ارزش و در واقع احیای این ارزش و تزریق منابع مالی به کشور بر عهده مجتمع گاز پارس جنوبی است و در حال حاضر تولید گاز این شرکت روزانه معادل 2 میلیون و 243 هزار بشکه نفت خام است که پس از پایان توسعه به حدود 5 میلیون بشکه معادل نفت خام افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: این میزان تولید زمانی مورد توجه بسیار قرار می‌گیرد که بدانید، شرکت BP در سال 2010 موفق به تولید گاز طبیعی، نفت خام ، میعانات و NGL معادل 3 میلیون و 822 هزار بشکه نفت خام شده که این میزان در سال 2014 به 3 میلیون و 151 هزار بشکه معادل نفت خام کاهش یافته است.
 حسنی گفت: در واقع ارزش محصولات پارس جنوبی پس از توسعه کامل حدود دو میلیون بشکه از تولید شرکتی مانند BP انگلیس بیشتر خواهد بود.
لازم به ذکر است که BP جزو 5 شرکت بزرگ نفتی جهان است که بیش از 100 سال قدمت دارد در حالی که مجتمع گاز پارس جنوبی هم‌اکنون در دوران جوانی است و در افق 1404، از ابتدای شروع فعالیت آن، تنها حدود 30 سال خواهد گذشت؛ این امر بدان معناست که پارس جنوبی در اوج جوانی یکی از بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز دنیا محسوب می شود که حتی رقابت با آن آرزوی بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان خواهد بود.


این مطلب مفید بود ؟
8 1