مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

نشست آشنایی با شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت در کردستان برگزار شد

نشست آشنایی با شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت در کردستان برگزار شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، یک نشست مشترک به منظور آشنایی مالکان مجاری عرضه سوخت و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده با مدیران عامل شرکت‌های صاحب نشان (برند) در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت توتال در سراسر ایران

به گزارش شانا، این نشست به منظور فرهنگ سازی و تبیین سیاست‌های اجرای طرح برند، با حضور اتحادیه جایگاه‌داران استان، مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت، نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های صاحب نشان (برند) در این منطقه تشکیل شد.

فریدون یاسمی مدیر منطقه کردستان با اشاره به اینکه اجرای طرح برند همسو با سیاست‌های اقتصادی کلان کشور است، گفت: هدف از اجرای این طرح چابک سازی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و استفاده از توانایی بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ است.

 وی با اشاره به چارچوب کلی اجرای برندسازی و وظایف حاکمیتی در تحقق این هدف، افزود: هیچ گونه نگرانی در باره نحوه فعالیت و سامانه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی برای مالکان جایگاه‌ها و رانندگان نفتکش با تشکیل شرکت‌های برند وجود ندارد.

یاسمی با بیان این‌که با اجرای این طرح حق هیچکس ضایع نخواهد شد، تصریح کرد: شرکت‌های برند موظف هستند همه تعرفه‌های حمل و نقل را بر اساس تعرفه‌های مشخص شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرداخت کنند.

یاسمی با تقدیر از جایگاهداران استان برای سوخت رسانی مطلوب در نیمه اول سال از آنان خواست با همدلی و همکاری برای هرچه بهترشدن اجرای اصل ۴۴ ضمن استقبال از طرح برند نسبت به ایجاد شرکتهای صاحب صلاحیت (برند ) اقدام کنند.

وی گفت: طرح برندسازی با هدف ارتقای سطح خدمات به مشتریان، کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و یکپارچه شدن سیستم توزیع فرآورده‌های نفتی تدوین شده که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز ملزم به اجرای آن است .

در ادامه این نشست، نمایندگان و مدیران عامل هر یک از شرکت‌های صاحب نشان (برند)، ضمن معرفی شرکت‌های برند مجموعه خود، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را برای اجرای طرح برندسازی در استان کردستان ارائه کردند.



این مطلب مفید بود ؟
7 2