مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

انتقال 101 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز در نیمه نخست امسال

انتقال 101 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز در نیمه نخست امسال

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: در نیمه نخست امسال یکصد و یک میلیارد مترمکعب گاز با تاسیسات خطوط لوله در سراسر کشور منتقل شده که عملکرد و آمار مطلوب و مناسبی در حوزه انتقال گاز به شمار می‌آید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

سعید توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا با بیان این‌که شرکت انتقال گاز از لحاظ حجم کل تاسیسات و خطوط لوله در حال بهره برداری رتبه نخست را در خاورمیانه دارد، گفت: بر اساس این ویژگی‌ها، جایگاه ایران در جهان پس از امریکا، روسیه و کانادا رتبه چهارم است.

وی درباره حجم انتقال گاز در نیمه نخست امسال اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال، یکصد و یک میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز با تاسیسات خطوط لوله منتقل شده که از فعالیت‌های شاخص شرکت انتقال گاز به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز درباره دیگر اقدامات انجام شده در این شرکت، توضیح داد: پنج هزار و 200 کیلومتر پیگرانی تمیزکننده و 520 کیلومتر پیگرانی هوشمند صورت پذیرفته، همچنین 26 هزار و 130 کیلومتر نشت یابی و 110 هزار و 950 مترمربع تعویض پوشش انجام شده است.

توکلی با اشاره به انجام 46 مورد عملیات انشعاب گرم (HOT TAP) در سطح کشور، ادامه داد: تاکنون همهی تعمیرات اساسی برنامه ریزی شده امسال، به بهترین نحو انجام شده که در پایداری عملیات انتقال گاز اثرگذار است.

وی افزود: بالغ بر 38 پروژه تعمیرات خط لوله و تعویض پوشش انجام شده که 14 مورد از این پروژه‌ها مربوط به خطوط لوله سراسری است.

توکلی درباره ایستگاه فراشبند 10 گفت: راه اندازی ایستگاه فراشبند 10 از جمله اقدام‌های مهم شرکت انتقال گاز است، زیرا این ایستگاه نخستین ایستگاه تقویت فشاری بود که به‌وسیله بهره بردار، طراحی، احداث و راه اندازی شد.

وی افزود: ایستگاه فراشبند 10 با سه توربوکمپرسور 25 مگاواتی، ظرفیت انتقال روزانه 90 میلیون مترمکعب گاز را در حالت استاندارد دارد که این میزان قابل افزایش است. با راه اندازی این طرح از گلوگاه فراشبند، امسال نسبت به پارسال، قابلیت افزایش انتقال 40 میلیون متر مکعب گاز در این ایستگاه حاصل شده است. 

 



این مطلب مفید بود ؟
1 1