مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

اوپک از پایبندی بی‌سابقه به توافق جهانی کاهش تولید نفت خبر داد

اوپک از پایبندی بی‌سابقه به توافق جهانی کاهش تولید نفت خبر داد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، گزارش کمیته مشترک نظارت بر توافق کاهش عرضه تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک نشان‌دهنده سطحی بی سابقه از پایبندی به توافق جهانی کاهش تولید نفت است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ایرانول در سراسر ایران

به گزارش دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، کمیته مشترک نظارت بر توافق کاهش عرضه نفت کشورهای عضو و غیرعضو اوپک با استناد به گزارش کمیته فنی مشترک اعلام کرد که در ماه سپتامبر سال 2017 میلادی، امضاکنندگان توافق جهانی کاهش تولید نفت به بالاترین سطح پایبندی به سهمیه خود دست یافته‌اند که به حدود 120 درصد می‌رسد.

کمیته وزارتی یاد شده از مجموع نتایج کلی گزارش کمیته فنی ابراز رضایت و همه کشورهای امضاکننده توافق را به ادامه راه پایبندی برای منابع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تشویق کرد.

در بیانیه کمیته وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه نفت آمده است که اگرچه برخی از کشورهای امضاکننده توافق به طور مستمر فراتر از سهم خود تولید را کاهش داده‌اند، هنوز برخی از کشورها به پایبندی 100 درصدی دست نیافته‌اند.

این نهاد همچنین تحولات اخیر در بازار را مورد توجه قرار داد و ابراز اطمینان کرد که بازار نفت در جهتی درست حرکت می‌کند. افزایش برآوردها از تقاضای نفت در سال‌های 2017 و 2018 میلادی، از جمله شواهد تحولات مثبت بازار هستند.

سطح ذخیره‌سازی در کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی (او‌یی‌سی‌دی) که شامل کشورهای توسعه یافته می‌شود، کاهش یافته است، اما همچنان تا پایان ذخیره‌سازی‌های مازاد در بازار فاصله دارد.

کمیته وزارتی در بیانیه خود آورده است که به نظارت بر دیگر عوامل بازار نفت و تأثیر آنها بر فرآیند بازگشت توازن به بازار ادامه می‌دهد و همه گزینه‌ها برای تضمین بازگشت توازن به بازار، روی میز هستند.

نشست بعدی این کمیته وزارتی در 29 نوامبر (هشتم آذر ماه) در وین، پایتخت اتریش، برگزار می‌شود.



این مطلب مفید بود ؟
5 4