مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

«درخشش نفت» بر دیوارهای دانشگاه صنعتی شریف

«درخشش نفت» بر دیوارهای دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مجموعه‌ای از تابلو عکس‌های تاسیسات صنعت نفت ازسوی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به دانشکده شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت ایرانول در سراسر ایران

به گزارش شانا، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت همسو با توسعه همکاری‌های فرهنگی با مراکز دانشگاهی، علمی و تخصصی صنعت نفت، مجموعه ای از عکسهای صنعت نفت را با عنوان «درخشش نفت» به دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف اهدا کرد.

در مراسم اهدای این مجموعه که با حضور نمایندگان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، رئیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف و اعضای هیئت علمی این دانشکده برگزار شد، دکتر عبدخدایی، رئیس این دانشکده با ابراز خرسندی و قدردانی از حمایت فرهنگی وزارت نفت از نهادهای علمی کشور به منظور آشنایی با ابعاد مختلف صنعت نفت گفت: امیدواریم ابعاد این حمایت سبب توسعه مهارت‌ها و آشنایی میدانی اعضای هیئت علمی و دانشجویان با صنعت نفت شده و همسو با این هدف، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت افزایی برای دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی و نفت شریف ازسر گرفته شود.

غلامعلی رزاق پناه، معاون امور فرهنگی، ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، نیز تصریح کرد: روابط عمومی وزارت نفت به منظور ارائه تصویری باشکوه و درخشان از تاسیسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی اعم از بالادستی و پایین دستی و در پاسخ به درخواست دانشگاه صنعتی شریف مجموعه ای شامل 32 تابلو از تصاویر تاسیسات این صنعت شامل مراحل اکتشاف، استخراج، انتقال، ذخیره سازی، فرآورش در پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی و سرانجام مصرف و صادرات محصولات آن را به این دانشکده اهدا کرد.

وی افزود: رویکرد هنری عکاسان در ثبت این تصاویر ارائه چهره‌ای مدرن، پیشرفته، پاکیزه و درخشان از صنعت نفت بوده و امیدواریم مخاطبان با دیدن این تصاویر، احساس غرور و اقتدار کرده و با انگیزه بالاتری برای خدمت به اهداف کشور تلاش کنند. 

رزاق پناه همچنین ضمن اعلام آمادگی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به منظور توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی از طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت به صورت تخصصی برای گروه های مرجع در کشور افزود: اولویت این فعالیت‌ها که در قالب تورهای بازدید از مراکز صنعت نفت تدارک دیده شده، با نهادهای علمی، پژوهشی و دانشگاهی مرتبط با صنعت نفت کشور خواهد بود.



این مطلب مفید بود ؟
1 4