مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

امیدواری به مصرف روزانه 68 میلیارد مترمکعب گاز در نیروگاه‌ها

امیدواری به مصرف روزانه 68 میلیارد مترمکعب گاز در نیروگاه‌ها

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، با بیان این‌که مصرف گاز نیروگاه‌ها پارسال 62 میلیارد مترمکعب بود، اظهار امیدواری کرد که این مقدار امسال به 68 میلیارد مترمکعب برسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس آنتی سیز در سراسر ایران

سعید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره سوخت رسانی به نیروگاه های کشور، گفت: بخش عمده نیروگاه های کشور از گاز استفاده می‌کنند، بر این اساس میزان سوختی که پارسال 86 نیروگاه دریافت و مصرف کرده اند، 62 میلیارد مترمکعب بوده است.

وی افزود: با گازرسانی صحیح و به‌موقع به نیروگاه‌های کشور، مصرف سوخت مایع در آنها کاهش بسیاری داشته زیرا امسال و پارسال سهم گاز بیشتری دریافت کرده اند که صرفه جویی ارزی زیادی برای کشور داشته است.

مومنی با تاکید بر اینکه مصرف گاز سبب کاهش میزان آلودگی هوا می‌شود، اظهار کرد: مصرف سوخت مایع آلایندگی زیادی به همراه دارد اما جایگزین شدن گاز آثار زیست محیطی مطلوبی در پی دارد که کاهش میزان آلاینده ها از جمله همین اثرات است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، ادامه داد: امیدواریم مصرف گاز در نیروگاه ها تا پایان امسال به 68 میلیارد مترمکعب برسد.

وی درباره گازرسانی به صنایع در کشور توضیح داد: صنایع عمده کشور از مصرف کنندگان گاز هستند به صورتی که میانگین مصرف روزانه آنها 102 میلیون مترمکعب است، همچنین میانگین مصرف روزانه گاز صنایع سیمان برابر 20 میلیون مترمکعب، صنایع فولاد برابر 22 میلیون مترمکعب، پتروشیمی ها برابر 45 میلیون مترمکعب و نیروگاه ها برابر 260 میلیون مترمکعب است.

مومنی با بیان اینکه هم اکنون حجم گاز قابل توجهی در کشور مصرف می شود، گفت: این حجم گاز صنایع را از مصرف سوخت مایع بی نیاز کرده در حالی که اگر صنایع و نیروگاه ها به جای استفاده از گاز از سوخت مایع استفاده کنند یک فاجعه زیست محیطی شدید به وجود می‌آید. 

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، تصریح کرد: با اقدام‌های انجام شده، شرکت ملی گاز توانسته در برنامه‌ریزی‌های مربوط به بخش‌های صنایع، تجاری، نیروگاه‌ها و بخش خانگی به بیش از 100 درصد اهداف خود دست یابد.



این مطلب مفید بود ؟
3 2