مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ساخت و تکمیل خط لوله گاز دامغان - نکا شتاب می‎گیرد

ساخت و تکمیل خط لوله گاز دامغان - نکا شتاب می‎گیرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: قطع گاز ترکمنستان به ایران سبب شد موضوع تکمیل خط لوله دامغان – نکا را با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهیم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن محافظ در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد دامادی، رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع قطع گاز وارداتی ترکمنستان به ایران گفت: انتظار نداشتیم ترکمنستان که از همسایگان ایران به شمار می‎آید ارسال گاز را قطع کند، هرچند این موضوع اهمیت خاصی ندارد.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان مازندران و نمایندگان مجلس در استان گلستان با همکاری وزارت نفت از عزت ایران در این باره دفاع خواهند کرد، بدون تردید با صرفه جویی و مصرف بهینه گاز ازسوی مردم مشکلی ایجاد نخواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که وزارت نفت در گذشته انجام داده است بودن شک مشکل قطعی گاز نخواهیم داشت، مگر این که با یک سرمای شدید رو‎به‎رو شویم که در این صورت کل کشور دچار مشکل می‌شود.

دامادی عنوان کرد: این اشتباه ازسوی ترکمنستان رخ داده است، آن‌ها می‌توانستند این ارتباط تجاری و اقتصادی را ادامه دهند، اما این موضوع سبب شد موضوع تکمیل خط لوله دامغان – نکا را با قدرت هرچه بیشتر پیگیر باشیم، سرعت پیشرفت این خط لوله گاز بالاست و فازهای بعدی آن نیز در آینده‌ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: با تزریق منابع مالی مورد نیاز، خط انتقال گاز دامغان – نکا به زودی تکمیل خواهد شد، البته در این باره از ترکمنستان تشکر می‌کنیم که سبب شتاب در روند اجرای این پروژه شده است.

دامادی افزود: کمیته‌ای از مجمع نمایندگان استان مازندران در این باره تشکیل خواهد شد، همچنین مقرر شد حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز با سفر به منطقه از این پروژه بازدید کند.

نماینده مردم ساری و  میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که تا هفته دولت این پروژه پایان یابد.

وی عنوان کرد: بعید است دمای مناطق شمالی کشور به منفی 30 درجه برسد، با صرفه جویی مناسب و پیوستن به کمپین 2 درجه و اجرایی کردن آن بدون تردید با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

دامادی گفت: سرمای شدید هوا که در سال 86 اتفاق افتاد تکرار نخواهد شد، آن زمان وابسته به گاز ترکمنستان بودیم، اما هم اکنون این وابستگی وجود ندارد، اگر در ادارات و منازل به‎جای باز کردن پنجره‌ها دمای محیط را کاهش دهیم مشکلی نخواهیم، مردم با صرفه جویی و پیوستن به کمپین «2 درجه کمتر« برای کاهش دما، در زمستان با مشکلی روبه‎رو نمی شوند.



این مطلب مفید بود ؟
4 2