مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تغییر و اصلاح فرآیندهای مالی شرکت ملی پخش در دستور کار قرار گرفت

تغییر و اصلاح فرآیندهای مالی شرکت ملی پخش در دستور کار قرار گرفت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بر انضباط، تغییر و اصلاح فرآیندهای مالی تاکید کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق آبادی دیروز (۲۹ مهرماه) در نخستین نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بر بهبود وضع موجود از طریق اجرای برنامه های کوتاه مدت تاکید و تصریح کرد: نظم بخشی به وضع مالی به‌‌منظور  جلوگیری از خروج منابع مالی و کاهش آن باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر تشکیل اتاق فکر برای تعریف فرآیندهای مناسبت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز تاکید کرد و افزود: ایجاد یکپارچگی و هماهنگی بین این شرکت، خطوط لوله و مخابرات نفت و برنامه ریزی برای تامین به‌موقع فرآورده‌ها باید در برنامه کاری شرکت قرار گیرد.

صادق آبادی همچنین از نیروی انسانی به عنوان ثروت سازمانی نام برد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همیشه در مواقع اضطرار وارد عرصه شده و به نحو مطلوبی نیز از عهده کار برآمده است که این نشان از وجود نیروهای زبده و کارآمد دارد.

وی با بیان این‌که تقسیم بندی افراد و تعریف کار باید بر اساس حجم عملیاتی باشد، اظهار کرد : تقسیم بندی‌ها باید بر اساس حجم عملیات در تولید، صادرات، واردات و نوع همکاری انجام شود تا بتوانیم به بهره وری لازم دست یابیم.

وی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان یک شرکت اصلی و بزرگ یاد کرد و گفت: این شرکت گردش مالی بالایی دارد و اگر در عملیات آن اختلالی ایجاد شود، هم بر درآمد شرکت ملی پالایش و پخش و هم در فرایند توزیع سوخت تاثیر گذار خواهد بود؛ بنابراین  بهره‌وری این شرکت به تولید ثروت بیشتر خواهد انجامید.

صادق آبادی  با بیان این‌که افزایش درآمد و کاهش هزینه که با وجود سرمایه‌های انسانی محقق می شود، جزو برنامه‌های ماست، ادامه داد: این وظیفه ماست که محیط کاری مناسب ایجاد کنیم و با نظم و انضباط مالی هزینه‌ها را کاهش و درآمدها را افزایش دهیم.



این مطلب مفید بود ؟
4 1