مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سیاست آمریکا داخلی است؛ توتال به تعهدها پایبند است

سیاست آمریکا داخلی است؛ توتال به تعهدها پایبند است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیربخش خاورمیانه توتال، سیاست آمریکا در بحث برجام را موضوع داخلی آن کشور دانست و گفت: توتال به قوانین بین‌المللی و به تعهدهای خود پایبند است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت سپاهان در سراسر ایران

به گزارش شانا، پس از سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره برجام و تحریم دوباره ایران، بسیاری عنوان کردند که  توتال که تیرماه امسال برای توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی با ایران قرارداد همکاری امضا کرده بود از ایران می‌رود و این قرارداد را اجرایی نمی‌کند موضوعی که مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شمال در بخش اکتشاف و تولید شرکت توتال آن را رد کرد و گفت: سیاست آمریکا در بحث برجام، موضوع داخلی آن کشور است و توتال به قوانین بین‌المللی پایبند است و به تعهدهای خود ادامه می‌دهد.

استفان میشل که پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران ایرانی در پاریس بود، تاکید کرد: برجام همچنان پابرجاست و ما به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهیم.

وی درباره اقدام‌های توتال به‌عنوان رهبر کنسرسیوم توسعه فاز 11 پارس جنوبی از زمان امضای این قرارداد، اظهار کرد: تاکنون تیم خود را برای انجام پروژه آماده کرده است و تقاضای همکاری برای آغاز کار (با شرکت‌های ایرانی) را نیز فرستاده‌ایم.

به گفته میشل، بر اساس برنامه تعریف شده، از اواخر سال 2017 یا اوایل سال آینده میلادی، کار اجرایی را در فاز 11 کلید می‌زنیم.

برای نهایی کردن قرارداد توسعه فاز 11، 30 بار به ایران رفتم

مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی در بخش اکتشاف و تولید شرکت توتال، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که توتال سرعت اجرای طرح را به دلیل فشار آمریکا کاهش داده است،‌ پاسخ داد: از سال 2014 که در این مسئولیت فعالیت می‌کنم، برای نهایی کردن توسعه فاز 11، 30 بار به ایران رفته‌ام، ما سرعت فعالیت خود در ایران را طبق برنامه انجام می‌دهیم و مباحث سیاسی در این زمینه پیش از این نیز بارها مطرح شده است.

مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی توتال تصریح کرد: قوانین همه موارد را مشخص کرده است و ما نیز همچنان طبق آن به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

توانمندی بالای شرکت‌های ایرانی

بر اساس گزارش ایرنا، میشل در ادامه درباره استفاده از شرکت‌‏های ایرانی در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی اظهار کرد: به دنبال همکاری با چند شرکت فعال ایرانی در این پروژه هستیم، برنامه ما، اجرای پروژه با بهترین کیفیت و کمترین هزینه است؛‌ بنابراین شرکت‌های خوب ایرانی نیز در این پروژه همکار ما خواهند بود.

وی به توانمندی شرکت‌های نفتی ایران اشاره کرد و گفت: بررسی بخش‌های مختلف صنعت نفت ایران نشان داد، شرکت‌هایی توانسته‌اند کارها را با کیفیت خوبی انجام دهند. با توجه به این توانمندی، ما برای همکاری با آنها،‌ پیشنهادهایی ارائه کرده‌ایم.

مدیر ارشد توتال از نام بردن شرکت‌های ایرانی به دلیل این که هنوز قرارداد با آنها نهایی نشده است، خودداری کرد و افزود: با چهار تا پنج شرکت در این طرح همکاری خواهیم داشت.

به صنعت پتروشیمی ایران علاقمندیم

میشل با بیان این‌که اجرای این پروژه، ‌راه را برای انجام فعالیت‌های دیگر در ایران هموار می کند، افزود: علاقه‌مندیم که در بخش پتروشیمی ایران نیز فعالیت کنیم و اکنون گفت‌وگو در این زمینه با مقام‌های ذیربط ایران در جریان و البته زمان‌بر است اما برای 2 طرف ارزش دارد تا به نتیجه برسد.

‌وی درباره چگونگی فعالیت در صنعت پتروشیمی ایران با توجه به امضای تفاهم‌نامه توتال با شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: قرار است در تولید «پلی اتیلن» و «اتان کراکر» همکاری داشته باشیم.

مدیر ارشد توتال، درباره حضور در مناقصه میدان نفتی آزادگان و رقابت با شرکت‌های بزرگی مانند شل و اینپکس ژاپن نیز پاسخ داد:‌ با توجه به آغاز فعالیت شرکت‌های خارجی در ایران،‌ تمایل برای فعالیت در میدان نفتی آزادگان نیز بیشتر شده و به‌دلیل حضور رقبا، نمی‌توانم از برنامه های توتال برای حضور در این میدان مطلبی بگویم.

حضور توتال در بخش قطری لایه نفتی، لطمه ای به 2 کشور نمی زند

مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی در بخش اکتشاف و تولید شرکت توتال در واکنش به پرسشی درباره حضور این شرکت در لایه نفتی پارس جنوبی با توجه به این که  شرکت دانمارکی مرسک علاقه‌مند به توسعه این میدان بود و این شرکت از سوی  توتال خریداری شده است، اظهار کرد: ما نیز این مورد را دنبال می کنیم اما بدلیل این که هنوز قرارداد نهایی نشده است،‌ اجازه صحبت درباره آن را نداریم.

وی با اشاره به این که مرسک پیشنهادهای خوبی برای توسعه لایه نفتی پارس جنوبی به ایران داده بود، ادامه داد: نهایی شدن این قرارداد چند ماه زمان خواهد برد و اکنون نمی توان از جزئیات روند مذاکرات صحبت کرد.

میشل در پاسخ به برخی نگرانی‌ها درباره این که، با توجه به حضور توتال در بخش قطری لایه نفتی پارس جنوبی،‌ مبادا اطلاعات بخش ایران به قطر منتقل شود؛ اظهار کرد:‌ این مساله حضور در بخش قطری، نمی تواند به هیچکدام از طرفین لطمه و خسارتی وارد کند.

روزانه 160 هزار بشکه نفت از ایران  می خریم

مدیر ارشد توتال با بیان این که همکاری توتال پس از برجام با ایران سرعت گرفته است، درباره خرید نفت از ایران هم اظهار کرد: از سال 2016 واردات نفت خام از ایران به روزانه 160 هزار بشکه رسیده است.

وی درباره تمایل به همکاری در بخش های پایین دستی صنعت نفت، گفت: ایران بازار بزرگی است اما اکنون قصدی برای همکاری در این بخش نداریم و تقاضایی از ما نیز نشده است.

میشل یادآور شد: با توجه به این که ‌ایران کشوری بزرگ به شمار می‌آید و بخش صنعتی گسترده، دانش بالا، جوانانی توانمند و درخشان دارد؛ برای ما نیز مهم است که با افراد توانمند همکاری و کار کنیم. این ویژگی‌ها در ایران، ‌پایه مستحکمی برای امضای قراردادهای خوب و با ارزش بالاست.

مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شمال در بخش اکتشاف و تولید شرکت توتال تاکید کرد: ایران بازار بزرگی در صنعت نفت و گاز است که باید برنامه بلندمدت داشت و زمان کافی برای آن در نظر گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
5 0