مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کمی صرفه جویی کنیم نیازی به گاز ترکمنستان نداریم

کمی صرفه جویی کنیم نیازی به گاز ترکمنستان نداریم

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با حمایت از مواضع وزارت نفت در مقابل زیاده خواهی ترکمنستان گفت: با صرفه جویی هیچ نیازی به واردات گاز از ترکمنستان نداریم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ATF در سراسر ایران

به گزارش شانا، سیدعلی ادیانی با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان مازندران و گلستان با وزیر نفت به موضوع قطع گاز ترکمنستان اشاره کرد و افزود: شرکت ملی گاز ایران تمام تلاشش را برای جلوگیری از قطع گاز ترکمنستان انجام داده است تا همانند گذشته بتواند بخشی از گاز مورد نیاز شمال کشور به ویژه مازندران را با واردات گاز از ترکمنستان تامین کند، اما آنها بدقولی کردند.

وی ادامه داد: شرکت ملی گاز ایران و شرکت ترکمن گاز اواخر هفته گذشته بر سر واردات گاز ایران از این کشور توافق کردند که طرف ترکمنستانی برخلاف توافق انجام شده اقدام به قطع گاز ایران کرده که این حرکت نشان از بدعهدی و پیمان شکنی دارد.

حفظ عزت ملی با مصرف بهینه انرژی

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران بر ضرورت مصرف بهینه انرژی به ویژه گاز و رعایت الگوی مصرف از سوی ایرانیان و به خصوص مردم شمال کشور تاکید کرد و گفت: اگر هر یک از ایرانیان یک شمعک یا یک بخاری را خاموش کند بدون شک 10 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود که این میزان سبب حفظ عزت ملی می شود.  

وی با اشاره به این که تنها 2 درصد از گاز مورد نیاز کشورمان از ترکمنستان تامین می شده است، افزود: اگر همه ایرانیان الگوی مصرف را رعایت کنند ما به یک متر مکعب گاز ترکمنستان هم نیازی نداریم.

نایب ریس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن انرژی است.

حمایت از سیاست وزارت نفت در مقابل زیاده خواهی ترکمنستان

ادیانی درباره نامه مجمع نمایندگان استان مازندران به وزیر نفت هم اظهار کرد: این نامه در جهت حمایت از مواضع وزارت نفت در مذاکره با شرکت ترکمن گاز بوده است.
وی با تاکید براین که ما از مواضع هوشمندانه وزارت نفت در برخورد با زیاده خواهی ترکمنستان حمایت می کنیم، تصریح کرد: انتظار نداریم در مازندران و شمال کشور گاز قطع شود چون از واقعه سال 86 و 92 و قطع گاز خاطرات بدی داریم.

قطع گاز در مازندران نخواهیم داشت

نماینده مردم قائم‌شهر با بیان این که قطع نشدن گاز استان‌های شمالی به عنوان یک اصل مورد قبول، در این جلسه مطرح شده است، ادامه داد: همچنین 2 برنامه فوری و میان مدت برای تامین گاز استان‌های شمالی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، تقویت فشار گاز از ناحیه استان گلستان و گیلان از محور خط انتقالی گازی رشت برای تامین نیاز استان مازندران به عنوان برنامه فوری و احداث خط لوله انتقال گاز دامغان به نکا به عنوان برنامه میان مدت در نظر گرفته شده است.

ادیانی با تاکید براین که با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده شاهد قطع گاز در استان مازندران نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: البته در صورت کاهش شدید دما در کشور و افت فشار گاز، استان مازندران هم مستثنی نخواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره آخرین وضعیت تامین گاز صنایع استان مازندران گفت: هم اکنون گاز هیچ یک از واحدهای تولید، صنعتی، دامی و گلخانه ای استان مازندران با وجود آن که 2 روز از قطع گاز ترکمنستان می گذرد قطع نشده است.

تمهیدات شرکت گاز برای تأمین گاز استان‌های شمالی

ادیانی با اشاره به این که سرمای اخیر استان مازندران بی سابقه ترین سرما و یخبندان در نیم قرن اخیر بوده است، گفت: در این اتفاق دمای هوا در 23 استان کشور به زیر صفر رسید و افزون بر استان مازندران در چند استان دیگر کشور نیز گاز قطع شد.

وی ادامه داد: طبیعی است که در شرایط سرمای شدید و سخت، بیشترین آسیب به منتهی‎ الیه گازی کشور یعنی استان مازندران وارد شود پس احتمال قطعی گاز دور از ذهن نیست.

ادیانی اظهار کرد: اما هم اکنون با توجه به تجربه سال 86، سال 92 و هفته نخست آذر 95 و همچنین براساس گزارش‌های حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تمهیدات بسیار مناسب و خوبی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برنامه ریزی شده است.



این مطلب مفید بود ؟
0 1