مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سومین المپیاد ورزشی آتش‌نشانان وزارت نفت پایان یافت

سومین المپیاد ورزشی آتش‌نشانان وزارت نفت پایان یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، آیین پایانی سومین المپیاد ورزشی آتش‌نشانان وزارت نفت، امروز، شنبه (29 مهرماه) به میزبانی شرکت ملی گاز ایران، در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی محمودآباد برگزار شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده سنتتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، در این مراسم محمدرضا یوسفی پور، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز گفت: رکوردهای این دوره از المپیاد نسبت به دو دوره گذشته بسیار تغییر کرده است و این نشان از رقابت‌های بسیار تنگاتنگ گروه‌ها دارد.

وی افزود: چالاکی، سرعت و دقت در حوزه فعالیت آتش‌نشانان بسیار مهم است و همیشه باید در فعالیت‌های آن ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس HSE شرکت ملی گاز تاکید کرد: باید تدابیری برای ارتقای سطح آتش‌نشانان اندیشیده شود تا بتوانند علاوه بر حضور در المپیاد نفت، در سطح ملی و بین المللی نیز حضور داشته باشند.

رکن‎الدین جوادی، معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری نیز در این مراسم گفت: برگزاری مسابقه های گوناگون باعث نشان دادن شایسته سالاری می شود و  برای شرکت در سطح جهانی نیز باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: بهتر است تمهیداتی در نظر گرفته شود تا آتش‌نشانان در همه مراحل ساخت تاسیسات حضور داشته باشند با این روش سرعت عمل آن ها در مهار آتش و مقابله با حوادث افزایش می یابد و آسیب‌ها به حداقل می‌رسد. 

جوادی در پایان  پیشنهاد کرد: برای دوره المپیاد چهارم وزارت نفت که در سال ۹۸ برگزار می شود، در کنار مسابقات، تدوین و انتقال تجارب چهار شرکت اصلی در زمینه اطفای حریق، جلوگیری از حوادث و غیره نیز مورد توجه قرار گیرد .

در این المپیاد تیم های نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجر جم و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد نیز جام تیم اخلاق را از آن خود کرد.

المپیاد آتش‌نشانان وزارت نفت هر دو سال یکبار بین تیم‌های منتخب از ۴ شرکت اصلی وزارت نفت برگزار می شود و سومین دوره از این مسابقات به میزبانی شرکت ملی گاز به مدت سه روز (۲۷ تا ۲۹ مهرماه) در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی محمود آباد برگزار شد.



این مطلب مفید بود ؟
4 1