مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سخنان ترامپ در باره ایران تاثیری بر بازار جهانی نفت نداشت

سخنان ترامپ در باره ایران تاثیری بر بازار جهانی نفت نداشت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان این‌که بازار جهانی نفت صحبت‌های ترامپ را نشنید، گفت: اگر قرار بود صحبت‌های رئیس جمهوری آمریکا بر بازار نفت تاثیرگذار باشد باید قیمت نفت تا حدود 65 دلار برای هر بشکه بالا می‌رفت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در باره نشست امروز (یکشنبه، 30 مهرماه) فراکسیون متبوع خود که با حضور وزیر نفت برگزار شد، گفت: بیژن زنگنه، وزیر نفت، صبح امروز با حضور در فراکسیون نمایندگان ولایی به برخی پرسش‌های نمایندگان مجلس درباره فروش و بازگشت درآمدهای نفتی پاسخ داد.

وی افزود: تاثیر سخنان رئیس جمهوری آمریکا بر بازار نفت نیز در جلسه امروز بررسی و البته توضیح‌های خوبی از سوی وزیر نفت به اعضای فراکسیون ارائه شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: سخنان ترامپ درباره جمهوری اسلامی ایران در بازار نفت شنیده نشد و تاثیری بسزا در قیمت نفت نداشت، اگر قرار بود صحبت‌های رئیس جمهوری آمریکا بر بازار نفت تاثیرگذار باشد باید قیمت نفت تا حدود 65 دلار برای هر بشکه بالا می‌رفت.

وی ادامه داد: مباحثی نیز در باره جذب سرمایه در صنعت نفت مطرح شد، هم اکنون روزانه بیش از 2 میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم و اگر بخواهیم از تحریم‌ها جلوگیری کنیم هیچ راهی جز این نداریم که فروش نفت افزایش یابد، همچنین معتقدیم باید برخی کشورهای صاحب قدرت در زمینه صنعت نفت و گاز در کشور سرمایه‌گذاری کنند تا ضریب تحریم هرچه بیشتر کاهش یابد.

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نیز در باره نشست امروز این فراکسیون گفت: صبح امروز نشست فراکسیون با حضور زنگنه برگزار و مسائل مهم حوزه نفت و گاز کشور مطرح شد.   

وی افزود: شرایط کنونی صادرات نفت و بازگشت درآمدهای حاصل از فروش آن، بررسی شرایط کنونی تولید و پیشرفت مراکز تولیدی و فازهای توسعه‌ای در صنعت نفت، وضع قراردادهای نفتی با توجه به شرایط پیش آمده و این‌که خام فروشی در صنعت نفت تا چه زمانی ادامه می‌یابد از محورهای مهمی بود که در جلسه امروز فراکسیون بررسی شد.

نقوی حسینی تصریح کرد: بررسی وضع گازرسانی، تغییرات برای فروش نفت خام نیز از محورهای مورد بررسی در نشست امروز بود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به توضیح‌های زنگنه در باره قراردادهای نفتی عنوان کرد: قراردادهای نفتی تابعی از تحولات سیاسی است، سند اقتصادی باید برای طرفین مفید و سودمند باشد، ما با همه کشورها دارای قابلیت نفتی اعم از این‌که فناوری و بازار داشته باشند مذاکره می‌کنیم و فرقی ندارد که آنها اروپایی، چینی، روسی و یا سایر کشورها باشند. 

وی به بخش دیگری از سخنان وزیر نفت در نشست امروز فراکسیون ولایی مجلس اشاره کرد و گفت: شرکت فرانسوی توتال کارهای خود را در زمینه اجرای قراردادهایش آغاز کرده و قراردادهای دیگری نیز در دستور کار است.

نقوی حسینی افزود: زنگنه در این جلسه همچنین اظهار کرد که در کنار قراردادهای جدید نفتی، چند میلیارد دلار برای قرارداد با شرکت‌های داخلی ظرف 2 سال آینده در نظر گرفته شده و در قراردادهای نفتی عملکرد به صورت فاینانس نیست که همه چیز از کشور مقابل خریداری شود، بلکه در قراردادهای نفتی هم 100 درصد کار را شرکت‌های داخلی می‌توانند انجام دهند، البته این موضوع بستگی به توانمندی شرکت‌های داخلی نیز دارد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: زنگنه در این جلسه عنوان کرد که موضع گیری‌های ترامپ هیچ تاثیری روی بازار نفت نداشته و بازار نفت برای حرف‌های ترامپ هیچ ارزشی قائل نشد و جمهوری اسلامی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.



این مطلب مفید بود ؟
5 0