مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

توافقنامه ساخت ان جی ال 2300 امضا شد

توافقنامه ساخت ان جی ال 2300 امضا شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت و پتروشیمی امیرکبیر توافقنامه ساخت کارخانه ان جی ال 2300 را به منظور تأمین خوراک پایدار امضا کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، سید جواد سلیمانی با بیان این که توافقنامه ساخت کارخانه 2300 NGL  به منظور تأمین خوراک مورد نیاز این مجتمع با شرکت ملی نفت امضا شده است، گفت: بر اساس این توافقنامه، پس از سال‌ها، مهمترین چالش مجتمع پتروشیمی امیرکبیر یعنی تأمین خوراک پایدار، رنگ واقعیت به خود گرفته است.

وی با اعلام این که این قرارداد بین مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت و مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر امضا شده است، تصریح کرد: با امضای این توافقنامه در عمل راه برای ساخت این کارخانه جمع آوری گازهای همراه نفت در استان خوزستان هموار شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، ساخت کارخانه استخراج میعانات و گازهای نفتی(NGL 2300)، افزون بر تأمین و حل مشکل خوراک پتروشیمی امیرکبیر و ایجاد تحول در روند تولید و سودآوری این شرکت، سبب ایجاد اشتغالزایی خوب در منطقه و کمک به اقتصاد محلی خواهد شد.

براساس این توافقنامه فروش خوراک به کارخانه 2300 NGL امیرکبیر تا ٢٠ سال تضمین شده و مدت زمان آن قابل تمدید خواهد بود.

در چارچوب این توافقنامه پتروشیمی امیرکبیر باید در مدت زمان چهار سال نسبت به طراحی و احداث کارخانه ان جی ال در استان خوزستان اقدام کند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت خردادماه امسال همسو با اجرای سیاست‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ماموریت‌هایی را برای توسعه صنعت پتروشیمی برای مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تعیین کرد که یکی از ماموریت‌های سه گانه واگذار شده به وی ایجاد زمینه لازم برای اجرای به موقع طرح‌های تامین خوراک پتروشیمی‌ها از جمله طرح‌های ان جی ال بود که با گذشت حدود سه ماه سیاست‌های ابلاغی وزیر نفت در این حوزه به طور کامل عملیاتی شده است.

هم اکنون با بسترسازی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عملیات اجرایی پنج طرح NGL با سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و هلدینگ‌های تخصصی پتروشیمی عملیاتی شده به‌طوری‌که تاکنون عملیات اجرایی و ساخت طرح‌های NGL3200، 2300، 3100 و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برای پالایش گاز چهار طرح NGL آغاز شده است.



این مطلب مفید بود ؟
5 1