مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تامین گاز مطمئن و پایدار اولویت شرکت ملی گاز است

تامین گاز مطمئن و پایدار اولویت شرکت ملی گاز است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تامین گاز مطمئن و پایدار با رعایت محیط زیست اولویت شرکت ملی گاز است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کاسترول در سراسر ایران

 به گزارش شانا، حمیدرضا عراقی، امروز (سه‌شنبه، 25 مهرماه) در آیین گشایش رسمی و بهره برداری از تاسیسات تقویت فشار گاز فراشبند 10 اظهار کرد: تدبیر برای حل بحران تامین سوخت مهم ترین اقدامی است که شرکت ملی گاز از سال 92 تاکنون اجرا کرده و امروز با همه سختی‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم، توانستیم پروژه های بسیاری از جمله افزایش ظرفیت انتقال گاز ایستگاه فراشبند 10 را افتتاح کنیم.

وی ضمن قدردانی از شرکت انتقال گاز تصریح کرد: نخستین بار است که شرکت انتقال گاز یک ایستگاه تقویت فشار گاز را مدیریت و بهره برداری می‌کند و با مدیریت قوی و تلاش کارکنان و پیمانکاران این پروژه به خوبی اجرا شد.

عراقی با اشاره به اینکه پروژه‌های خطوط لوله انتقال گاز دهم، هشتم و ششم سراسری به بهره برداری رسیده و یا به زودی به بهره برداری می رسد، گفت: بر همین اساس در آینده بسیار نزدیک مشعل گاز در مرز شلمچه در مرز ایران و عراق، برای صادرات گاز به بصره روشن می شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اعلام این‌که در چهار سال گذشته، 9 هزار روستا گازرسانی شده‌اند، گفت: مصرف سوخت نیروگاه‌ها تا چندی پیش، 50 درصد گازوئیل و مازوت و 50 درصد بقیه گاز بود، اما امروز این رقم به 90 درصد سوخت گاز و تنها 10 درصد سوخت میان تقطیر رسیده است.

عراقی افزود: نیروگاه های کشور پارسال 62 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند و فقط 10 میلیارد لیتر سوخت دوم به کار برده‌اند، این در حالی است که در سال‌های پیش تر 35 میلیارد لیتر گازوئیل و مازوت مصرف می‌کردند.

وی تاکید کرد: با اجرای همه این موارد افزون بر حفظ محیط زیست مازاد گازوئیل و مازوت صادر شد و به این ترتیب برای کشور نیز ارز آوری خوبی داشتیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز  با اشاره به این‌که اقتدار و توانمندی سبب استقلال می‌شود، گفت: زمستان پارسال ترکمنستان در سخت ترین شرایط، صادرات گاز خود به ایران را قطع کرد اما شرکت ملی گاز با اجرای مدیریت مصرف توانست از بحران تامین سوخت به خوبی عبور کند.

عراقی با تاکید درباره این‌که از افتخارات شرکت ملی گاز پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران این شرکت است، تصریح کرد: پیمانکاران تحت هیچ شرایط نباید حقوق کارگران خود را به تعویق بیندازند زیرا چنین عملکردی لطمه شدیدی به حسن اعتبار شرکت ملی گاز وارد می‌کند.

آیین گشایش رسمی پروژه تاسیسات تقویت فشار گاز فراشبند 10، امروز (سه‌شنبه، 25 مهرماه) با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران؛ سعید مومنی، مدیر گازرسانی؛ سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز و جمعی از مقام‌های استانی برگزار شد.



این مطلب مفید بود ؟
7 4