مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کنسرسیوم بین‎المللی پرگس از مواضع سیاسی اثر نمی‎پذیرد

کنسرسیوم بین‎المللی پرگس از مواضع سیاسی اثر نمی‎پذیرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر کنسرسیوم بین‎المللی پرگس گفت: سخنان سیاستمداران و موضع‎گیری‎های مقام‎های سیاسی خارج از اروپا، بر رویکرد و برنامه تجاری مجموعه‎هایی همچون پرگس اثر ندارد و راهبرد و خط مشی آنها را مشخص نمی‎کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس SKF در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت، کالین رولی پس از تحویل رسمی برنامه جامع توسعه (MDP) میدان نفتی کرنج به مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با بیان این مطلب افزود: صنعت نفت ایران می تواند بهشت سرمایه‎گذاران بین‎المللی باشد.

وی درباره نتیجه مطالعات و برنامه جامع توسعه (MDP) میدان نفتی کرنج عنوان کرد: این کنسرسیوم برای مطالعات میدان نفتی کرنج ۲ میلیون دلار هزینه کرده و مصمم است تا در توسعه این میدان سرمایه گذاری کند.

رولی ادامه داد: کنسرسیوم بین‎المللی پرگس در نقاط مختلف جهان در زمینه‎ انرژی و معادن، پروژه‎های فعال و مهمی در دست اجرا دارد، اما ویژگی هایی همچون امنیت و تضمین سرمایه‎گذاری، عزم جدی دولت جمهوری اسلامی ایران برای جذب مشارکت سرمایه‎گذاران خارجی و انگیزه و نوع همکاری تخصصی شرکت ملی نفت و به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با سرمایه گذاران، از عواملی است که این کنسرسیوم را برای سرمایه گذاری در ایران ترغیب کرده است.

وی، با تأکید بر این‎که این کنسرسیوم بین‌المللی رویکرد سیاسی ندارد، گفت: برخی شرکت‌های عضو این کنسرسیوم در دوران تحریم در صنعت نفت ایران فعالیت می‌کرده‌اند؛ از این رو ما در هر شرایطی، راهبردها و شرایط خود را برای انطباق با بازار ایران تغییر می‌دهیم.

به گفته رولی، کنسرسیوم بین‎المللی پرگس افزون بر برنامه‎هایی که برای توسعه همکاری‎های نزدیک آموزشی، علمی، فنی و تکنولوژیکی با بخش دانشگاهی، پژوهشگاه‎ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران دارد، در رویکرد اجرایی خود، همزمان با آغاز سرمایه‎گذاری و کلید خوردن پروژه‎های اجرایی مرتبط با توسعه میدان‌های هیدروکربوری در ایران و به ویژه در خوزستان، از جوانان متخصص ایرانی و بومی حداکثر استفاده را خواهد داشت.

مدیر کنسرسیوم پرگس، بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران را شخصیتی مهم، اثرگذار و مشهور در تراز جهانی صنعت نفت عنوان کرد و گفت: وجود شخصیت‎هایی در این تراز در یک کشور، انگیزه سرمایه گذاران را دوچندان می‎کند.

کنسرسیوم پرگس، نخستین تفاهم‌نامه و قرارداد محرمانگی در چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را با هدف مطالعه ٢ میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان)، سوم آذرماه سال ۱۳۹۵ با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امضا کرد.



این مطلب مفید بود ؟
3 0