مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

طیب نیا تخلف وزارت نفت در گازرسانی به خانه های مردم سولقان را تکذیب

طیب نیا تخلف وزارت نفت در گازرسانی به خانه های مردم سولقان را تکذیب

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، علی طیب نیا، تخلف وزارت نفت در گازرسانی به خانه های مردم سولقان را ادعایی کذب دانست و گفت: گازرسانی بر اساس قانون انجام شده و 250 متر لوله کشی تا باغچه شخصی ام را خودم انجام داده ام.
به گزارش شانا، احمد توکلی، نماینده سابق ادوار مجلس و رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت، با انتشار یادداشتی در کانال شخصی خود نسبت به گازکشی به ویلای علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم، اعتراض کرده بود.

شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گفته توکلی سولقان لوله‌کشی گاز دارد؛ برای آنکه باغچه وزیر اقتصاد دولت یازدهم از گاز بهره‌مند شود، یک و نیم کیلومتر از سولقان به سمت سنگان لوله کشی گاز اختصاصی انجام شده است.

این موضوع از سوی علی طیب نیا مورد اعتراض قرار گرفت. وی با تکذیب این ادعا مبنی بر تخلف وزارت نفت در گازرسانی به خانه های مردم سولقان ، گفت: سخنان احمد توکلی ناشی از اطلاعات اشتباه ارائه شده به اوست و اقداماتی که در این زمینه انجام شده شتاب زده و غیر منصفانه است.

 به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم، تصویب طرح گاز کشی به سولقان و روستای این منطقه مصوبه دولت هشتم بوده که در انتهای دولت دهم اجرایی شد و تکمیل بخشی از آن در دولت یازدهم صورت گرفت به گونه ای که همه واحدهای دارای مجوز منطقه از این امکان برخوردار شدند.   طیب نیا با بیان این‌که، از پنج ملک موجود در کوچه ای که باغچه بنده نیز در آن قرار دارد ۳ واحد دارای گاز هستند و دو واحد دیگر هم به دلیل نداشتن مجوز از این امکان برخوردار نشده اند، تصریح کرد: در واقع دادستانی ابلاغ کرده که واحدهای بدون پروانه ساخت نمی توانند و نباید از امکانات بهره ببرند.   وی تاکید کرد: از ابتدا و طبق طرح مصوب شده، قرار بوده که خط لوله تا سه راهی سنگان کشیده شود بنابراین لوله اختصاصی نیست و هر کس مجوز داشته باشد از نعمت گاز بهره مند می شود، در واقع، دهیاری بر اساس درخواست ساکنان ادامه مسیر تا پیچ سنگان را دنبال کرده است. وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم ادامه داد: اتفاقا این طرح را شرکت گاز کامل نکرد و تا ۲۵۰ متری باغچه ما جلوتر نیامدند که پیگیری‌های دهیاری هم نتیجه نداد و بنده خودم نه لوله کشی۱۵۰۰ متر مورد ادعا، بلکه ۲۵۰ متر باقی مانده را انجام دادم. پس این ادعا که صرفا بخاطر بنده و آن هم با بی عدالتی و تبعیض این مسیر گاز کشی شده غیر واقعی و نادرست است.

وی افزود: انتظار می رفت حداقل قبل از رسانه ای شدن این ادعا از سوی آقای توکلی و یا طرح سوال یکی از نمایندگان حداقل هر دو این افراد که مرا به خوبی می شناسند برای اطمینان تماس می گرفتند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم گفت: زمین این باغچه را ۱۶ سال پیش خریداری و خودم احیا کرده‌ام و اتفاقا به طور شفاف و جز دارایی های خود آن را در آغاز دوره وزارتم به قوه قضائیه اعلام کرده ام.



این مطلب مفید بود ؟
8 4