مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کاهش حجم سوختن گازهای مشعل در فازهای یک تا 10 پارس جنوبی

کاهش حجم سوختن گازهای مشعل در فازهای یک تا 10 پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش خیره‌کننده سوختن گازهای مشعل در فازهای یک تا 10 پارس جنوبی در بازه زمانی سال‌های 78 تا 95 و تداوم آن در سال 96 خبرداد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دریایی در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، مسعود حسنی در نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت‌های پالایش گاز با بیان این‌که سهم تولید گاز پارس جنوبی در 6 ماه نخست امسال به 70 درصد رسیده است، گفت: این میزان پارسال 64 درصد بوده و در نیمه نخست امسال افزایش یافته است.

وی با تاکید بر نقش مهم و اساسی این شرکت در تولید پایدار گاز، ادامه داد: حجم تولید پایدار گاز، امسال افزایش خیره‌کننده‌ای داشته است، همانطور که در سال 95 میزان تولید اتان 42 درصد و تولید بوتان 5.5 درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشته، همچنین تولید گوگرد نیز حدود 31 درصد و تولید میعانات گازی بیش از 14 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نرخ رشد میزان گاز شیرین تولیدی مجتمع را 22 درصد و نرخ رشد میزان تولید گاز ترش را نیز چهار درصد اعلام کرد.

حسنی گفت: کاهش سوختن گازهای مشعل در فازهای یک تا 10 پارس جنوبی هم موضوع بسیار مهمی است به گونه‌ای که حجم گازهای ارسالی به مشعل، از 2 هزار و 900 میلیون مترمکعب در سال 78، به 400 میلیون مترمکعب در سال 95 رسیده و این روند امسال نیز کاهش یافته است.

وی با تاکید بر این‌که مجتمع گاز پارس جنوبی برای کاهش میزان سوختن گازهای مشعل در پالایشگاه‌های ششم تا دهم برنامه ریزی کرده، ادامه داد: در 2 سال آینده میزان سوختن گاز در مشعل‌های این پالایشگاه‌ها نیز به شدت کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به مدیریت هزینه در مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار کرد: در این مجتمع به موضوع‌های اقتصادی توجه ویژه‌ای می‌شود تا جایی که امروز این مجتمع گازی با تعریف و انجام یک مطالعه در بخش اقتصادی و خدماتی، ترکیب هزینه‌ها و قیمت تمام شده محصولات خود را مشخص کرده است.

حسنی، درباره قیمت تمام شده محصولات، توضیح داد: قیمت نهایی همه محصولات در مجتمع گاز پارس جنوبی به تفکیک پالایشگاه مشخص شده است که این موضوع کمک شایانی در اداره سیستم و اتخاذ تصمیم‌های مدیریتی می‌کند.




این مطلب مفید بود ؟
3 4