مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

جوانگرایی در صنعت نفت ادامه می‌یابد

جوانگرایی در صنعت نفت ادامه می‌یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت گفت: جوانگرایی به‌عنوان یک اصل مهم در صنعت نفت تداوم خواهد داشت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن توربین در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن زنگنه بعدازظهر امروز (یکشنبه، 23 مهرماه) در حاشیه مراسم تکریم عباس کاظمی، مدیرعامل پیشین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و معارفه علیرضا صادق آبادی، به‌عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره ادامه جوانگرایی در وزارت نفت گفت: جوانگرایی در نفت ادامه دارد اما الزاما در سطح معاونت‌ها نیست.

وی درباره مهمترین اهداف بخش پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف در این بخش، رساندن ظرفیت پالایش نفت کشور به سه میلیون بشکه در روز است که این ظرفیت باید از طریق مجموعه پالایشگاه‌های سیراف، ستاره خلیج فارس، جاسک و آناهیتا تحقق یابد.

وزیر نفت از نوسازی و بهسازی پالایشگاه‌های موجود، ارتقای کیفیت فرآورده‌های نفتی و کاهش مازوت خروجی آنها و اجرای طرح برندینگ به‌عنوان اولویت‌های دیگر صنعت پالایش کشور نام برد و گفت: تصدی گری دولت باید در بخش توزیع فرآورده های نفتی کاهش یابد و کیفیت کار در توزیع فرآورده‌ها بالا ببریم.

زنگنه در پاسخ به پرسشی در این باره که کیفیت بنزین گاهی اوقات کاهش می‌یابد، اظهار کرد: کیفیت بنزین کاهش نمی‌یابد و به‌طور معمول روند یکنواختی دارد، در تهران و کلانشهرها باید نخست معاینه فنی خودروها را در نظر گرفت و دوم شماری آلاینده‌های ثابت در شهرها مانند برخی نیروگاه‌ها و برخی واحدها که سوخت را بدسوزی می‌کنند وجود دارد که ثابت هستند.

وی درباره وجود گوگرد در بنزین هم گفت: میزان گوگرد در بنزین ناچیز است و اگر اتفاقی افتاده گذرا بوده است.

زنگنه درباره فرآیند تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، اظهار کرد: فاز نخست این پالایشگاه هم اکنون بنزین تولید می‌کند، 2 واحد بعدی باید راه‌اندازی شوند که این موضوع ازسوی سهامداران در حال پیگیری هستند و ما هم در حال پیگیری هستیم.



این مطلب مفید بود ؟
8 0