مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کیفیت و مطابقت با استانداردها، 2 الزام اساسی در ساخت تجهیزات نفتی

کیفیت و مطابقت با استانداردها، 2 الزام اساسی در ساخت تجهیزات نفتی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، بر ضرورت توجه سازندگان داخلی به 2 اصل کیفیت و مطابقت با استانداردها در ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت تاکید کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با ضد یخ در سراسر ایران

به گزارش شانا، حبیب‎اله بیطرف دیروز (یکشنبه، 23 مهرماه) در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز گفت: تجهیزات صنعت نفت را نمی‎توان دست کم گرفت؛ زیرا کوچکترین خللی در یک تجهیز می‎تواند خسارت‌های جبران‎ناپذیری به همراه داشته باشد و منجر به اتلاف وقت و هزینه شود.

وی با اشاره به این‎که وزارت نفت در طرح بومی سازی 10 گروه خانواده کالاهای پرمصرف صنعت نفت، ارزیابی فناورانه ساخت محصولات را با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در دستور کار دارد، ادامه داد: افزون بر این‌که باید از کیفیت در ساخت تجهیزات مطمئن شویم، سازندگان داخلی طرف قرارداد باید برنامه انتقال فناوری را نیز ارائه دهند.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری از برگزاری مناقصات هفت گروه کالایی و امضای بالغ بر 50 قرارداد در مسیر تحقق اهداف این طرح خبر داد و گفت: در این میان، برخی شرکت‎های طرف قرارداد، در حال تامین منابع اولیه و ایجاد خط تولید هستند و برخی دیگر هم در حال تولید کالای مدنظر هستند و به‌زودی آن را ارائه خواهند داد.

بیطرف گفت: افزون بر طرح بومی‎سازی 10 گروه خانواده کالاهای پرمصرف صنعت نفت، پروژه توانمندسازی و ظرفیت‎سازی داخلی در قراردادهای جدید نفتی شامل زمینه‎سازی انتقال فناوری از طریق شرکت‎های اکتشاف و تولید با مشارکت شرکت‌های معتبر بین‎المللی هم در مسیر توانمندسازی شرکت‎های ایرانی در دستور کار وزارت نفت قرار دارد.

وی با اشاره به همکاری‎های گسترده وزارت نفت با دانشگاه‎ها و مراکز تحقیقاتی کشور، از پروژه‎های انتقال و توسعه فناوری بخش بالادست و پایین دست که با امضای 9 قرارداد توسعه فناورانه میدان‌های نفتی در بخش بالادست و امضای 12 قرارداد تولید محصولات فناورانه در بخش پایین دست صنعت نفت همراه بوده است، به عنوان مصادیق این همکاری نام برد.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری که در آیین گشایش نمایشگاه بین‎المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز سخن می‏‌گفت، به دانشگاه شیراز هم اشاره کرد و افزود: این دانشگاه هم در قراردادهای فناورانه بالادست و هم در قراردادهای فناورانه پایین دست با شرکت‎های اصلی وزارت نفت همکاری می‎کند.

بیطرف با اشاره به ظرفیت‌‎های بسیار صنعت نفت و گاز ایران و برنامه‎های اساسی وزارت نفت برای بهره‎برداری بهینه از این ظرفیت‌ها، اظهار امیدواری کرد با توسعه میدان‌ها در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی، اجرای بسته پنج میلیارد دلاری قراردادهای نگهداشت و افزایش تولید و بازسازی و نوسازی تاسیسات روسطحی، گام‎های موثری در این مسیر برداشته شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز، از عصر یکشنبه (23 مهرماه) در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی استان فارس در شیراز آغاز به‌کار کرده است و 26 مهرماه به کار خود پایان می‎دهد.



این مطلب مفید بود ؟
5 0