مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برنامه اکتشافی پنجساله شرکت ملی نفت تدوین می‎شود

برنامه اکتشافی پنجساله شرکت ملی نفت تدوین می‎شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: برنامه اکتشافی پنجساله ششم توسعه این شرکت با همکاری مدیریت اکتشاف و شرکت نفت خزر تدوین می‎شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت سپاهان در سراسر ایران

به گزارش شانا، سیدصالح هندی دیروز (شنبه، 22 مهرماه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت و شرکت نفت خزر، اظهار کرد: شورای عالی اکتشاف که در راس آن وزیر محترم نفت قرار دارد، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت را به تدوین برنامه اکتشافی این شرکت (در بخش خشکی و دریا) در برنامه ششم توسعه مکلف کرده است.

وی با بیان این‎که برنامه اکتشافی شرکت ملی نفت برای پنجساله ششم توسعه با تشکیل کارگروه مشترکی تدوین و پس از نهایی شدن به تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت و شورای عالی اکتشاف می‎رسد، ادامه داد: این برنامه تا پایان امسال مصوب و ابلاغ می‎شود.

هندی این اقدام را یکی از محورهای مشترک همکاری شرکت ملی نفت و شرکت نفت خزر خواند و گفت: از زمان حضورم در مدیریت اکتشاف، بر توسعه همکاری‎ها با شرکت‏‌های تولیدی و بهره‎بردار تاکید داشته‎ام و امیدوارم با تغییر پارادایمی که در چند ماه اخیر در شرکت نفت خزر به وقوع پیوسته، سطح همکاری‎ با این شرکت نیز بیش از پیش افزایش یابد.

وی یادآور شد: زنجیره ارزش بخش بالادستی صنعت نفت، قابل تفکیک نیست و باید به طور یکپارچه مدنظر قرار گیرد و یکپارچه مدیریت شود.

برنامه‎ریزی برای حفر چاه در کپه‎داغ غربی

هندی با اشاره به تعریف ماموریت‎های مشترک برای مدیریت اکتشاف و شرکت نفت خزر در حوزه‎های مختلف، عنوان کرد: این ماموریت‎ها، ضرورت همکاری دو مجموعه را دوچندان کرده است.

وی یادآور شد: این همکاری‎ها آغاز شده است و با امضای این تفاهم‌نامه قوت می‎یابد.

هندی از برنامه‎ریزی مدیریت اکتشاف برای حفر یک حلقه چاه در کپه‎داغ غربی خبر داد و افزود: برای شرکت ملی نفت، گسترش فعالیت‎های توسعه‎ای در شمال و شمال شرق کشور حائز اهمیت است و با توجه به اشراف شرکت نفت خزر و سابقه فعالیت‎ در این مناطق، این شرکت می‎تواند به مدیریت اکتشاف در این حوزه کمک کند.

به گفته این مقام مسئول، مدیریت اکتشاف، مجری طرف ایرانی تفاهم‌نامه شرکت ملی نفت با لوک اویل روسیه است (این تفاهم‌نامه 11 مهرماه با حضور وزیر نفت در مسکو امضا شد) و فعالیت‎های تعریف شده در این تفاهمنامه را با همکاری شرکت نفت خزر در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: در تلاشیم این تفاهم‌نامه ظرف سه ماه آینده وارد مرحله اجرایی شود.

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت خزر با هدف توسعه مناسبات و افزایش سطح همکاری‎های دوجانبه، عصر دیروز (شنبه، 22 مهرماه) تفاهم‌نامه‎ همکاری‎های علمی، فنی و اکتشافی امضا کردند.



این مطلب مفید بود ؟
5 2