مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فعالیت‎های مطالعاتی در خزر جنوبی افزایش می‏‎یابد

فعالیت‎های مطالعاتی در خزر جنوبی افزایش می‏‎یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت نفت خزر بر ضرورت پیگیری فعالیت‎های اکتشافی و توسعه‎ای در خزر تاکید و امضای تفاهم‌نامه با مدیریت اکتشاف را زمینه‎ساز افزایش فعالیت‎های مطالعاتی در خزر جنوبی عنوان کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا، محسن دلاویز دیروز (شنبه، 22 مهرماه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت خزر، امضای این تفاهم‌نامه را گامی موثر در مسیر افزایش فعالیت‎های مطالعاتی در خزر جنوبی خواند و گفت: همکاری در تدوین برنامه اکتشافی پنجساله ششم توسعه و همچنین اجرای فعالیت‎های مرتبط با تفاهم‌نامه اخیر که با شرکت لوک‎اویل روسیه امضا شد، از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه مشترک به شمار می‎رود.

وی با یادآوری این‎که خزر ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد، ادامه داد: طی چند ماه اخیر تلاش بر این بوده است با توجه بیشتر به ظرفیت‌های موجود در شرکت نفت خزر و پیگیری مستمر مذاکرات با شرکت‎های بین‎المللی، موضوع جذب سرمایه و توسعه در خزر به شکل جدی مدنظر قرار گیرد.

دلاویز، اصلاحات ساختاری و بازنگری در برخی قراردادهای سنواتی را از دیگر اقدام‌های انجام شده در شرکت نفت خزر طی چند ماه اخیر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این شرکت بتواند نقش موثری در پیشبرد اهداف کلان صنعت نفت در بخش خزر ایفا کند.

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت و شرکت نفت خزر با هدف توسعه مناسبات و افزایش سطح همکاری‎های دوجانبه، عصر دیروز (شنبه، 22 مهرماه) تفاهم‌نامه‎ همکاری‎های علمی، فنی و اکتشافی امضا کردند.
 



این مطلب مفید بود ؟
6 3