مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

همه مجتمع‎های پتروشیمی کشور در مدار تولید هستند

همه مجتمع‎های پتروشیمی کشور در مدار تولید هستند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: گاز مورد نیاز مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری شرکت ملی گاز ایران در حال تامین است و همه پتروشیمی‌ها در مدار تولید قرار دارند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن HLP در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی محمد بساق زاده با اشاره به قطع گاز ارسالی ترکمنستان به ایران اظهار کرد: با همکاری شرکت ملی گاز ایران تاکنون گاز هیچکدام از مجتمع‌های پتروشیمی قطع نشده اما در برخی از مجتمع‌ها تولید با حداقل ظرفیت در حال انجام است؛ امید است، با تدابیر اتخاد شده و نیز صرفه جویی مردم روند تولید پایدار ادامه داشته باشد.

وی افزود: هرگونه قطع احتمالی گاز مجتمع‌های پتروشیمی از سوی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام خواهد شد و انتظار داریم با همکاری تمام هموطنان عزیز، صنایع کشور از جمله پتروشیمی‌ها نیز بتوانند تولید خود را ادامه دهند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که تامین گاز بخش خانگی در فصل سرما در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: با تدبیر وزارت نفت، خوراک مجتمع‌های پتروشیمی با وجود افزایش مصرف گاز خانگی، تامین می شود و همه شرکت‌ها در حال تولید هستند.

به گزارش شانا، شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن اعلام این‎که جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده است، با درخواست از عموم مشترکان شبکه گاز مصرفی برای رعایت اصول مصرف بهینه، از تمهیدات لازم برای تامین گاز استان‎های شمالی خبر داد.



این مطلب مفید بود ؟
2 0