مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مشکلات حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران رفع شود

مشکلات حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران رفع شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نمایندگان شرکت‌های روس و اروپایی خواستار رفع بوروکراسی اداری برای حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران شدند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، نمایندگان شرکت شل انگلیس٬ روسنفت روسی، او ام وی اتریش و مشاور ILF امروز (چهارشنبه، ۱۹ مهرماه) در دومین نشست بالادستی نفت در سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو بر ضرورت ازدیاد برداشت در میدان های نفتی ایران  تاکید کردند و خواستار رفع مشکل بورکراسی اداری برای سرمایه گذاران خارجی شدند.

وان باتنبرگ، نماینده شرکت شل با بیان این که تولید نفت جهان براساس پیش بینی سازمان بین المللی انرژی باید برای پاسخگویی به تقاضا افزایش یابد، تصریح کرد: افزایش تولید باید با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی صورت گیرد. 

وی به روش‌های مختلف ازدیاد برداشت اشاره کرد و گفت: افزون بر تزریق آب و گاز به مخازن٬ تزریق بخار نیز یکی از روش های ازدیاد برداشت است که در عمان شرایط آن فراهم است.

باتنبرگ از سامانه سیلاب نیز به عنوان یکی دیگر از روش‌های ازدیاد برداشت نام برد و تصریح کرد: برای اجرای آزمایشی شیوه سیلاب نیاز به هفت سال زمان است و ممکن است اقدام های لازم نیز هزینه فراوانی را بخواهد.

وی افزود: انتخاب روش ازدیاد برداشت بستگی به شرایط هر میدان دارد.

ایلدر شیخ الدینو، از مدیران شرکت نفت روسنفت نیز دراین پنل با اشاره به این که ۴۹درصد فعالیت های این شرکت از طریق نرم افزاری انجام می شود٬ گفت: درصدد هستیم این میزان را ظرف ۵ سال آینده افزایش دهیم.

وی موضوع ازدیاد برداشت را یک موضوع روتین در روسیه عنوان کرد و افزود: شرکت های روسی دارای فناوری ازدیاد برداشت هستند که حاضرند آن را در اختیار ایران قرار دهند.

این مدیر روسنفت با اشاره به این که این شرکت اخیرا مورد تحریم قرار گرفته است٬ تصریح کرد: در این شرایط ما تلاش داریم فناوری های مورد نیاز برای افزایش تولید را خودمان طراحی و اجرا کنیم.

همچنین تورستن کلمنز، رئیس علوم فناوری شرکت او ام وی اتریش گفت: برای ازدیاد برداشت در مخازن نفتی باید از تکنولوژی مخصوص برای هر میدان استفاده کرد چون هر میدان دارای ویژگی خاص خود است.

مارکی انونیو٬ معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و مشاور ILF نیز در این نشست با اشاره به این که تحریم‌ها سبب شده است توسعه میدان‌های نفتی ایران با چالش همراه شوند٬ تصریح کرد: ایران بزرگترین دارنده ذخایر نفت و گاز جهان است و ظرفیت زیادی برای توسعه دارد.

وی با بیان این که ایران در زمینه علمی و تحصیلات دانشگاهی در سطح بالایی قرار دارد٬ گفت: همچنین تنوع اقتصادی ایران بالاست و از تمدن غنی برخوردار است.

انونیو٬ منابع مالی را بزرگترین مشکل ایران در توسعه صنعت نفت و گاز عنوان کرد و افزود: ایران می تواند در صورت تامین منابع مالی و سرمایه گذاری در میدان های گاز٬ به بزرگترین تولیدکنندگان گاز در جهان تبدیل شود.

معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و مشاور ILF از بوروکراسی اداری در ایران  برای حضور سرمایه گذاران خارجی انتقاد کرد و گفت: امیدواریم با حل این مشکل٬ سرمایه گذاران خارجی بتوانند به راحتی اقدام به سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز ایران کنند.

سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو دیروز با حضور وزیر نفت، معاونان وی، مدیران بخش دولتی و خصوصی صنعت نفت افتتاح شد و تا روز پنجشنبه (۲۰ مهرماه) ادامه دارد.

در این کنگره ٣٣ سخنران شامل ۱۶ سخنران خارجی و ۱۷ سخنران داخلی که همه از صاحبنظران هستند، توضیحات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کنند و بیش از ۱۰۰ میهمان خارجی نیز در بخش‌های مختلف این کنگره حضور می‌یابند.



این مطلب مفید بود ؟
1 4