مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برداشت نفت از میدان آذر به روزانه ۳۵ هزار بشکه رسید

برداشت نفت از میدان آذر به روزانه ۳۵ هزار بشکه رسید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت اویک با بیان این‎که تا کنون چهار میلیون و 600 هزار بشکه نفت از میدان آذر برداشت شده است، از افزایش تولید این میدان به 35 هزار بشکه در روز خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دریایی در سراسر ایران

به گزارش شانا، بهزاد محمدی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۹ مهرماه) در دومین نشست بالادستی نفت در سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو به تشریح دو پروژه‌ای که از سوی این شرکت اجرا شده، پرداخت و اظهار کرد: میدان آذر یکی از سخت‌ترین میدان‌های نفتی خاورمیانه به لحاظ ساختار زمین شناسی به شمار می‌آید که از سوی این شرکت اجرا شده است.

وی با اشاره به این که برداشت از میدان نفتی آذر اسفندماه پارسال با ظرفیت ۱۵ هزار بشکه آغاز شده است٬ تصریح کرد: اردیبهشت ماه امسال برداشت نفت از میدان آذر به ۳۰ هزار بشکه در روز رسید و هم اکنون روزانه ۳۵ هزار بشکه نفت از آذر تولید می‌شود.

به گفته محمدی، تاکنون چهار میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه نفت از این میدان برداشت شده است.

مدیرعامل اویک نفت درجای این میدان را هم اکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بشکه اعلام کرد و افزود: با مطالعات انجام شده این میزان به ۴ میلیارد بشکه نفت رسیده است.

تولید نفت آذر در فاز دوم به ۱۰۰ هزار بشکه می رسد

مدیرعامل شرکت اویک با اشاره به این که در فاز نخست برداشت نفت از این میدان باید به ۶۵ هزار بشکه در روز برسد، گفت: هم اکنون مذاکره با شرکت‌های بین المللی در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی برای توسعه فاز دوم این میدان درحال انجام است.

وی افزود:‌ انتظار داریم با توسعه این میدان در فاز دوم در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی برداشت نفت از میدان آذر به ۱۰۰ هزار بشکه در روز برسد.

وی از جمله ریسک‌های تولید در میدان آذر را سخت بودن ساختار زمین شناسی آن دانست و تصریح کرد: این موضوع منجر به بالا بودن میانگین زمان حفاری چاه‌ها در این میدان در مقایسه با میدان‌هایی مانند آزادگان شده است ضمن این که تحریم‌های بین المللی هم سبب شده بود کالاهای مورد نیاز به موقع تامین نشود.

مدیرعامل شرکت اویک همچنین میزان اشتغال نیروهای بومی در این پروژه را ۴۷ درصد اعلام کرد.

استفاده از حداکثر توان داخلی در فاز ۲۰ و ۲۱

وی همچنین فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی را از دیگر پروژه‌های بالادستی اعلام کرد که از سوی شرکت اویک به اجرا رسیده است و درباره آن توضیح داد: از جمله ریسک‌های اجرای فازهای ۲۰ و ۲۱ تحریم‌های بین المللی و افزایش مقطعی قیمت نفت بوده است که منجر به بالا رفتن قیمت تمام شده کالا و همچنین تهیه کالاها با چند برابر قیمت خود (به دلیل تحریم‌ها) شد.

مدیرعامل شرکت اویک استفاده از حداکثر توان داخلی در اجرای پروژه و همچنین استفاده ۱۰۰ درصدی از توان داخلی در حوزه مهندسی و مدیریت را از جمله نکات مثبت اجرای فازهای ۲۰ و ۲۱ اعلام کرد. 

سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو دیروز با حضور وزیر نفت، معاونان وی، مدیران بخش دولتی و خصوصی صنعت نفت افتتاح شد و تا روز پنجشنبه (۲۰ مهرماه) ادامه دارد.

در این کنگره ٣٣ سخنران شامل ۱۶ سخنران خارجی و ۱۷ سخنران داخلی که همه از صاحبنظران هستند، توضیحات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کنند و بیش از ۱۰۰ میهمان خارجی نیز در بخش‌های مختلف این کنگره حضور می‌یابند.



این مطلب مفید بود ؟
2 3