مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

آمریکایی‎ها نمی‎گذارند نفت در 2017 از 60 دلار فراتر رود

آمریکایی‎ها نمی‎گذارند نفت در 2017 از 60 دلار فراتر رود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نظرسنجی از کارشناسان نشان می‎دهد که افزایش ارزش دلار آمریکا از یک سو و رشد تولید نفت شیل این کشور از سوی دیگر سبب خواهد شد قیمت نفت در سال آینده میلادی نتواند از 60 دلار برای هر بشکه گران‎تر شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت SKF در سراسر ایران

نظرسنجی خبرگزاری رویترز از کارشناسان نشان داد قیمت نفت در سال 2017 میلادی به تدریج به سوی 60 دلار افزایش می‎یابد، اما افزایش ارزش دلار، احتمال بازسازی تولید نفت آمریکا و نگرانی از تخطی اعضای اوپک از توافق کاهش تولید سبب خواهند شد رشد قیمت نفت محدود باشد.

میانگین برآوردهای اعلام شده از سوی 29 کارشناس شرکت‎کننده در نظرسنجی رویترز نشان می‎دهد میانگین قیمت شاخص نفت خام برنت در سال 2017 میلادی به 56 دلار و 90 سنت می‎رسد. در نظرسنجی پیشین این خبرگزاری، پیش‎بینی شده بود که قیمت برنت در سال آینده میلادی 57 دلار و یک سنت خواهد بود.

با این همه، میانگین قیمت شاخص نفت خام برنت در هر دوره سه ماهه در سال 2017 میلادی افزایش می‎یابد، به گونه‎ای که میانگین قیمت آن در سه ماه نخست این سال به 53 دلار و 67 سنت، در سه ماه دوم به 56 دلار و 51 سنت، در سه ماه سوم به 58 دلار و 69 سنت و در سه ماه چهارم به 59 دلار و 78 سنت برای هر بشکه خواهد رسید.

میانگین قیمت شاخص نفت خام برنت در سال 2016 میلادی حدود 45 دلار برای هر بشکه بود.

دانیلا کورسینی، کارشناس مؤسسه اینتسا سن پائولو، گفت: نفت در بیشتر روزهای سال 2017 میلادی بالای میانگین 2016 معامله خواهد شد؛ با فرض پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید و با بهبود چشمگیر بنیادهای بازار، ظرفیت رشد قیمت نفت به ویژه در نیمه دوم سال 2017 میلادی تقویت خواهد شد.

در ماه‎های پایانی سال 2016 میلادی تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک برای نخستین بار از سال 2001 میلادی تا کنون توافق کردند که به طور هماهنگ تولید خود را کاهش دهند و به حل بحران عرضه مازاد در بازارهای جهانی کمک کنند.

قرار است از آغاز ماه ژانویه امسال، کشورهای عضو اوپک تولید روزانه نفت خود را یک میلیون و 200 هزار بشکه و 13 کشور تولیدکننده نفت غیر عضو این سازمان نیز تولید خود را 558 هزار بشکه در روز کاهش دهند.

تامس پو، کارشناس مؤسسه کپتال اکنامیکس، گفت: انتظار داریم که توافق اوپک تنها تا حدی اجرایی شود و بسیاری از کشورهای غیر عضو اوپک و همچنین برخی اعضای کوچک اوپک، ممکن است تخطی کنند، اما مجموع کاهش تولید نفت همچنان آن قدر بالا خواهد بود که به بازگشت توازن به بازار کمک کند.

به گفته تحلیلگران اگر اوپک به شرایط توافق کاهش تولید پایبند بماند، فرایند بازگشت ثبات به بازارهای جهانی شتاب می‎گیرد و این مسئله پیش از میانه سال 2017 میلادی محقق می‎شود.

با این همه، آنها اعلام کردند که افزایش تولید نفت شیل در آمریکا، افزایش ارزش دلار و همچنین افزایش تولید نفت کشورهایی همچون نیجریه و لیبی سبب خواهد شد رشد قیمت نفت محدود شود.

گیورگوس بلریس، تحلیلگر مؤسسه تامسون رویترز، گفت: افزایش ارزش دلار یکی از تهدیدهای عمده برای رشد قیمت نفت است؛ واحد پول آمریکا می‎تواند فشار بر ارزش نفت را تشدید و هرگونه افزایش قیمت ناشی از بهبود بنیادهای بازار را خنثی کند.

با توجه به قیمت گذاری نفت به دلار، افزایش ارزش این ارز سبب می شود خرید طلای سیاه برای دارندگان ارزهای دیگر گران تر تمام شود و این مسئله، مطلوبیت این کالا را کاهش می دهد.

طبق نظرسنجی رویترز، میانگین قیمت شاخص نفت خام آمریکا در سال 2017 میلادی، 55 دلار و 18 سنت برای هر بشکه خواهد بود. میانگین قیمت این شاخص در سال 2016 میلادی به 43 دلار و 38 سنت می‎رسید.



این مطلب مفید بود ؟
8 1