مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

دوره آموزشی «حکمرانی بنگاهی» در شرکت‎های بین المللی نفت و گاز برگزار

دوره آموزشی «حکمرانی بنگاهی» در شرکت‎های بین المللی نفت و گاز برگزار

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، دوره آموزشی «حکمرانی بنگاهی در شرکت‎های بین‎المللی نفت و گاز» ویژه مدیران به همت آموزش مرکزی شرکت ملی نفت برگزار شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت، این دوره آموزشی صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ مهرماه) با سخنرانی دکتر فرشاد علیخانی و حضور مدیران نفتی در سالن جلسات ساختمان مرکزی پنجم این شرکت برگزار شد.

از اهم سرفصل‎های این دوره آموزشی می‎توان به بیان مفهوم حکمرانی، حکمرانی در بخش دولت و اداره دستگاه‎های دولتی (نقش سیاست و اقتصاد داخلی و بین‎المللی در حکمرانی دولت)، تئوری بنگاه و مفاهیم اساسی بنگاهداری (نظری بر سیاست‎ها و راهبرد‎های مدیریتی بنگاه‎های اقتصادی کوچک، متوسط و ساختارهای هلدینگی، کارتل و تراست‎های اقتصادی)، مدیریت و حکمرانی بنگاهی (وجوه اشتراک، افتراق و مدل‎های راهبردی) و حکمرانی بنگاهی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد.

علی ستوده، رئیس آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران در این باره گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد حساسیت، روزآمدی دانش مدیران و تغییر نگرش در برخی از زمینه‎های سازمانی و مدیریتی متناسب با نیاز سازمان است.

وی با بیان این‎که تا پایان امسال برگزاری ۱۰ دوره آموزشی در دستور کار قرار می‎گیرد، گفت: این تقویم آموزشی عمومی و فشرده متناسب با نظر مدیران ستادی شرکت نفت و وزارت نفت و اعلام نیاز آنها تهیه شده که به صورت ماهانه برگزار می شود.

ستوده توضیح داد: افزون بر این دوره آموزشی عمومی فشرده، برگزاری ۱۲ دوره آموزشی تخصصی ویژه مدیران در سطح شرکت ملی نفت ایران، ستاد و شرکت‎های تابعه برنامه‎ریزی شده که به‌زودی برگزار می‎شود.

آموزش مرکزی شرکت ملی نفت، پیش از این نیز 2 دوره آموزشی با عنوان نقش مدیران در سازمان‌های هوشمند با رویکرد منابع انسانی (HR) و مدیریت تحول برگزار کرده است. 



این مطلب مفید بود ؟
5 2