مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تحویل بیش از یک میلیارد لیتر سوخت جت به 133 هزار و 882 هواپیما

تحویل بیش از یک میلیارد لیتر سوخت جت به 133 هزار و 882 هواپیما

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مراکز سوختگیری هواپیمایی کشور در 6 ماه نخست امسال، یک میلیارد و 41 میلیون لیتر سوخت جت تحویل هواپیماهای داخلی و خارجی داده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد رشد نشان می‌دهد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ATF در سراسر ایران

به گزارش شانا، مرتضی عابدینی، رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور اعلام کرد: در نیمه نخست امسال یک میلیارد و 41 میلیون لیتر سوخت جت به 133 هزار و 882 هواپیمای داخلی و خارجی تحویل شده است.

وی افزود: مقدار سوخت تحویلی به هواپیماهای داخلی و خارجی در 6 ماه نخست پارسال حدود 988 میلیون لیتر بوده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور، تعداد هواپیماهایی که در 6 ماه نخست امسال سوخت دریافت کرده‌اند را 133 هزار و 882 فروند عنوان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه  پارسال هفت درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، کمترین مقدار مصرف سوخت جت با 153 میلیون لیتر به خردادماه امسال مربوط می‌شود که احتمالا به دلیل فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان بوده است.

عابدینی ادامه داد: پر مصرف ترین ماه امسال هم به مرداد و با مصرف 209 میلیون لیتر سوخت جت مربوط می‌شود که دلیل آن افزایش حجم پروازها در پایان ماه مبارک رمضان و افزایش سفرهای تابستانی بوده است.

وی با اشاره به این‌که پارسال هیچ پروازی به منظور انجام مناسک حج انجام نشد، گفت: امسال 16 میلیون و 576 هزار لیتر سوخت جت برای پرواز  495 فروند هواپیما به منظور سفر حجاج ایرانی مصرف شد.

به گفته رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور، این مقدار سوخت جت در مراکز سوخت‌گیری فرودگاه های امام تهران، اصفهان، اهواز، ارومیه، اردبیل، بوشهر، بیرجند، بندرعباس، تبریز، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، شیراز، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان و یزد تحویل شده است.

عابدینی همچنین به وجود 55 مرکز سوختگیری هواپیمایی فعال در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این مراکز، مسئولیت تامین سوخت هواپیماهای تجاری و هواپیماهای کاری کل کشور را بر عهده دارد.

وی با پیش‌بینی این که در سه ماه سوم امسال مصرف سوخت جت در کشور با کاهش روبه‌رو خواهد شد، افزود: در سه ماه پایانی سال به دلیل تعطیلات سال نو میلادی و نزدیکی به تعطیلات نوروز، بدون شک با افزایش مصرف سوخت جت روبه‌رو می‌شویم.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور تاکید کرد: با هماهنگی مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، برنامه ریزی لازم انجام شده که سوخت مورد نیاز همه هواپیماهای خارجی و داخلی کشور در تمام روزهای سال بدون هیچ مشکلی تامین شود.

عابدینی از فعال کردن دو مرکز جدید سوختگیری در سطح کشور خبر داد و گفت: در روزهای اخیر دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در شاهرود و کاشان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی همچنین نوید راه اندازی مرکز سوختگیری ایرانشهر را ظرف چند روز آینده داد.



این مطلب مفید بود ؟
4 1