مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تعمیرات اساسی واحد ایزومریزاسیون پالایشگاه تهران کلید خورد

تعمیرات اساسی واحد ایزومریزاسیون پالایشگاه تهران کلید خورد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نخستین تعمیرات اساسی واحد جدید ایزومریزاسون شرکت پالایش نفت تهران از روز شنبه آغاز شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد قربان فیض آبادی، رئیس طرح و برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه تهران گفت: تعمیرات اساسی واحد جدید ایزومریزاسون شرکت پالایش نفت تهران از روز شنبه (15 مهرماه) آغاز شده است و 45 روز دیگر پایان می‌یابد.

وی هدف از این تعمیرات اساسی را افزایش سطح دسترسی تجهیزات و حفظ ظرفیت تولید، ارائه محصولات و خدمات پایدار عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی یادشده با هماهنگی و همکاری همه واحدهای پالایشگاه تهران در حال انجام است.

وی ادامه داد: تعویض کاتالیست‌های حاوی پلاتین راکتورهای R-1851A/B که از سوی یک شرکت داخلی و با پیگیری واحد مدیریت بازرگانی شرکت ساخته و ارسال شده است، یکی از مهمترین اقدام‌ها در این تعمیرات اساسی محسوب می‌شود.

به گفته فیض آبادی، لوله کشی ابزار دقیق تجهیزات، نصب پلت فرم جدید و توسعه آن برای ظروف و برج‌ها، الک کردن کاتالیست‌های راکتور R-1801 و برج V-1851 نیز از دیگر اقدام‌های مهم این تعمیرات اساسی است.

رئیس طرح و برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه تهران با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در این تعمیرات اساسی، اظهار کرد: این تعمیرات به‌صورت شبانه روزی، در 2 شیفت کاری و با 25 هزار نفر/روز انجام می‌شود.

وی با تاکید بر ایمنی به عنوان اولویت نخست، تصریح کرد: کارکنان پس از گذراندن دوره ایمنی OSHA با رویکرد ایمنی، کیفیت و سرعت مشغول انجام تعمیرات هستند.

ظرفیت واحد ایزومریزاسیون روزانه حدود 2 میلیون و 860 هزار لیتر بنزین بدون گوگرد (زیر 10PPM) و طبق استاندارد یورو 5 و وظیفه آن افزون بر تولید گاز مایع (LPG)، تولید بنزین عاری از ترکیبات مضر آروماتیک (از جمله بنزن) و همچنین افزایش اکتان بنزین از طریق شاخه دار کردن ترکیبات پارافینی تا عدد 88 است.



این مطلب مفید بود ؟
0 3