مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید روزانه بیش از 209 میلیون متر مکعب گاز در نفت مناطق مرکزی

تولید روزانه بیش از 209 میلیون متر مکعب گاز در نفت مناطق مرکزی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی، میانگین تولید نفت در این شرکت را در 6 ماه نخست امسال، بیش از 181 هزار بشکه در روز و میانگین تولید گاز را در این مدت روزانه بیش از 209 میلیون متر مکعب عنوان کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت mobil در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، رامین حاتمی در نشست هم‎اندیشی مدیران و رؤسای شرکت نفت مناطق مرکزی با بازرس کل امور نفت سازمان بازرسی کل کشور و کارشناسان این سازمان، بر ضرورت برقراری همکاری دوسویه تاکید کرد و گفت: این ارتباط به بهبود امور و پیشبرد اهداف شرکت کمک می‎کند. 

وی به ارائه گزارشی از مجموع فعالیت‎های شرکت نفت مناطق مرکزی و حوزه‎های عملیاتی آن پرداخت و گفت: این شرکت 12 میدان نفتی و 13 میدان گازی توسعه‎یافته، سه میدان نفتی و سه میدان گازی در دست توسعه و10 میدان نفتی و 16 میدان گازی توسعه‎‎نیافته در اختیار دارد و تاکنون برای توسعه میدان‎های چشمه‎خوش، دالپری، پایدار غرب، پایدار، دهلران، آبان و سومار این شرکت، تفاهم‌نامه‎هایی با شرکت‎های داخلی و خارجی امضا شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی درباره فعالیت‎های انجام شده در نفت مناطق مرکزی در سال 95 توضیحاتی داد و از راه‎اندازی سیستم تصفیه پساب نمکزدایی دهلران، احداث خط لوله 16 اینچ پارت A و B میدان آذر و راه‎اندازی سیستم تلمبه‎های آتش نشانی واحد بهره برداری چشمه خوش به عنوان بخشی از اقدام‌های انجام شده در سال 95 نام برد.

به گفته وی، ذخیره نفت قابل برداشت باقیمانده شرکت نفت مناطق مرکزی، بیش از سه میلیارد بشکه و ذخیره گاز قابل استحصال باقیمانده این شرکت بیش از سه تریلیون مترمکعب است.

تشریح عملکرد تولیدی 3 شرکت تابعه در سال 95

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در ادامه این نشست، عملکرد شرکت‎های تابعه این شرکت را نیز تشریح کرد و درباره شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: حوزه فعالیت این شرکت، تولید از میدان‎های مستقل گازی در چهار منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، سرخون و پارسیان و تولید نفت از میادین سروستان و سعادت آباد است که بر این اساس در این شرکت، پارسال به طور متوسط روزانه بیش از 169 میلیون متر مکعب گاز، بیش از پنج هزار بشکه نفت و بیش از 54 هزار بشکه میعانات گازی تولید شده است. 

حاتمی درباره شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق عنوان کرد: این شرکت، تولید گاز در میدان‎های خانگیران و گنبدلی را بر عهده دارد که پارسال 43 میلیون و 350 هزار متر مکعب گاز در روز از این میدان‎ها برداشت کرده است.

وی میانگین تولید روزانه نفت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب را در سال 95 بیش از  178 هزار بشکه در روز عنوان کرد و ادامه داد: همچنین روزانه پنج هزار و 700 بشکه میعانات گازی و چهار میلیون و 780 هزار متر مکعب گاز در این شرکت تولید شده است. 



این مطلب مفید بود ؟
9 2