مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فاز نخست طرح نوسازی تاسیسات روسطحی نفتخیز جنوب آغاز می‌شود

فاز نخست طرح نوسازی تاسیسات روسطحی نفتخیز جنوب آغاز می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از آغاز فاز نخست طرح نوسازی و بازسازی تاسیسات روسطحی این شرکت و اجرای آن ظرف مدت پنج‌ماه خبرداد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیوم در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن عالیپور با تشریح برنامه‌های این شرکت در باره ابلاغیه اخیر بیژن زنگنه، وزیر نفت، برای نوسازی و بهسازی تاسیسات روسطحی با اولویت مناطق نفتخیز جنوب گفت: این شرکت به منظور استمرار و بهبود فرآیند تولید، حفظ ایمنی، افزایش کارآیی و کاهش هزینه‎ها، نوسازی و بازسازی تأسیسات قدیمی را در اولویت برنامه‎های پیشنهادی خود قرار داد که از سوی وزیر محترم نفت مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا همه تأسیسات با عمر بالا که  نیاز به نوسازی دارند، فهرست بندی می‎شوند و پس از انجام مطالعات لازم توسط مشاوران توانمند ایرانی و خارجی، با اولویت بندی نوسازی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: هم اکنون شرح کار مربوطه تهیه شده است و پس از تأیید شرکت ملی نفت کار انتخاب مشاور از طریق مناقصه انجام خواهد شد.

بر اساس ابلاغیه وزیر نفت و همچنین برنامه‎ریزی‌های انجام شده، فاز نخست این طرح شامل جمع آوری اطلاعات لازم از همه تأسیسات، از ابتدای دی‌ماه آغاز و به مدت پنج ماه اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: مناطق نفتخیز جنوب در چند سال اخیر نیز با تعریف پروژه‌های متعدد نسبت به نوسازی واحدهای عملیاتی و تأسیسات فرآورش نفت و گاز اقدام کرده بود، اما اجرای این طرح جامع سبب تضمین تولید، حفظ ایمنی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم نیروی کار خواهد شد.

به گزارش شانا، به تازگی وزیر نفت با صدور ابلاغیه‎ای به شرکت ملی نفت ایران، اقدام‎های لازم را به منظور نوسازی و بازسازی تاسیسات روسطحی بخش تولید نفت و گاز مشخص کرد.



این مطلب مفید بود ؟
4 1