مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

چگونگی به کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های نفتی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

چگونگی به کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های نفتی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند تا بند مرتبط با موضوع به کارگیری پیمانکاران و نیروهای بومی در پروژه‌های نفتی در ماده 58 لایحه برنامه ششم توسعه، برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن انتقال حرارت در سراسر ایران

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 12 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در رابطه با لایحه برنامه ششم توسعه، با ارجاع ماده 58 این لایحه به کمیسیون تلفیق برای بررسی بیشتر موافقت کردند.

موضوع ماده 58 در مورد نحوه به کارگیری پیمانکاران و نیروهای بومی در پروژه‌های نفتی بود که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با استفاده از اختیارات خود و بدون رای گیری از نمایندگان، این ماده را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

در ماده 58 این لایحه آمده است: وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی مکلفند ضمن اولویت قایل شدن به شرکت‌ها و پیمانکاران بومی در شرایط مساوی در پیمان‌های منعقد شده با شرکت‌ها و پیمانکاران فعال در حوزه‌های نفت‌خیز و گازخیز کشور و پروژه‌های استخراج نفت، گاز و نیروگاه‌های اتمی، اولویت به‌کارگیری نیروهای بومی در شرایط مساوی و مشابه را درج و  برحسن اجرای آن نظارت کنند.

بررسی این ماده با حواشی بسیاری در صحن علنی مجلس همراه بود تا جایی که رئیس مجلس شورای اسلامی با استفاده از اختیارات خود بدون رای گیری از نمایندگان، این ماده را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در رابطه با لایحه برنامه ششم توسعه با ماده 57 این لایحه با 165 رای موافق، 8 رای مخالف و 4 رای ممتنع از مجموع 233 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ماده 57 این گونه اصلاح شد: به‌ منظور رونق تولید، نوسازی صنایع، حمایت هدفمند از صنایع دارای اولویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین توسعه صادرات غیرنفتی، دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به شرح زیر اقدام می‌کنند:

1. وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است حداکثر شش‌ماه پس از تصویب قانون برنامه فهرست اولویت‌های صنعتی (با اولویت صنایع‌معدنی) را با رعایت ملاحظات آمایش سرزمینی و تعادل بخشی منطقه‌ای به‌تصویب هیئت وزیران برساند.

2. دولت مکلف است طرح جایگزینی محصولات کم بازده صنعتی و پرمصرف مانند خودروهای فرسوده را از سال دوم سالانه 20 درصد با اعطای مشوق‌های مورد نیاز در طول برنامه اجرا کند.

تبصره - آیین‌نامه اجرایی مربوط، با پیشنهاد مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت و وزارت نیرو به‌ تصویب هیئت وزیران می‌رسد.



این مطلب مفید بود ؟
7 1