مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پایان برنامه ششم توسعه، تکمیل برنامه گاز رسانی به تمام نقاط کشور

پایان برنامه ششم توسعه، تکمیل برنامه گاز رسانی به تمام نقاط کشور

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون مدیر گازرسانی گفت : گازرسانی به تمامی نقاط کشور اعم از شهری و روستایی تا پایان برنامه ششم توسعه خاتمه می یابد و برای اجرای آن ، بیش از 18 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز، غلامرضا مشایخی ،از بهره مندی هزار روستای کشور تا 22 بهمن امسال به شبکه گازرسانی کشور خبرداد و افزود: علاوه بر این، 4 هزار روستای دیگر نیز در حال نقشه برداری، برنامه ریزی،پیمان سپاری و اجرای گاز رسانی هستند.

وی جمعیت بهره مند شهری کشور از گاز طبیعی را 96 درصد اعلام کرد و گفت: هم اکنون یکهزار و 100 شهر کشور به شبکه گاز رسانی متصل هستند و تلاش می شود به زودی مشعل گاز در 123 شهر دیگر کشور با اولویت شهرهای مرزی و کمتر توسعه یافته روشن شود.

وی با بیان این که امسال هیچ محدودیتی به نیروگاه‌ها نداده‌ایم و مصرف گاز نیروگاه‌ها در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان سال قبل 5 درصد رشد داشته است، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمستان پیش رو را بدون مشکل سپری کنیم و گزارش‌های اخذ شده از استان ها نشان می‌دهدکه با آمادگی کامل وارد فصل سرد می‌شویم.

مشایخی با بیان این که همکاری دستگاه‌ها سبب یکنواختی و شکوفایی شرکت گاز خراسان جنوبی شده است اظهار داشت: از همین رو سعی می‌کنیم در اصلاحیه بودجه 96 خراسان جنوبی اعتباراتی را در نظر بگیریم که بتوانند پروژه‌های بیشتری را اجرا کنند.

معاون مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در ادامه سخنان خود از اتصال 3 شهر گزیک، طبس مسینا و زهان در خراسان جنوبی تا یک ماه آینده به شبکه گاز خبر داد و گفت: تلاش می کنیم شهر دیهوک نیز که به روش CNG در دست اجرا است تا پایان امسال به شبکه، متصل شود که با این اقدام بهره مندی شهری به 95 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به این که هم اکنون 21 شهر و 215 روستای خراسان جنوبی گازدار است افزود: 172 روستای دیگر این استان در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال جاری، 70 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند که با احتساب روستاهای دردست اجرا بهره مندی روستایی به 56 درصد خواهد رسید.

هم اکنون 201 هزار مشترک در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی ازنعمت گاز بهره مند هستند.



این مطلب مفید بود ؟
2 2