مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید بیش از 11 میلیون بشکه میعانات گازی در فاز 12 پارس جنوبی

تولید بیش از 11 میلیون بشکه میعانات گازی در فاز 12 پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود 11 میلیون و 600 هزار بشکه میعانات گازی در فاز 12 تولید شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت شل در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی اعلام کرد: پالایشگاه نهم ، به عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور در 6 ماه نخست امسال ، بیش از 10 میلیارد متر مکعب گاز را فرآوری کرده است.

وی افزود: به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارکنان این پالایشگاه توانستند با افزایش توان و با انجام به موقع تعمیرات اساسی، گامی بزرگ برای تولید مستمر گاز در کشور بردارند.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با رعایت همه نکات ایمنی و آموزش های لازم در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و در سایه همدلی همه واحدهای پالایشگاه، در 6 ماه نخست امسال 10 میلیارد و 700 هزار متر مکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش شده است.

هاشمی با اشاره به تولید بی نظیر میعانات گازی در بازه زمانی 6 ماه نخست امسال در پالایشگاه نهم تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، حدود 11 میلیون و 600 هزار بشکه میعانات گازی نیز در فاز 12 تولید شده است که این دستاورد عظیم نشان از همت و تلاش شبانه روزی دارد.

وی درباره میزان تولید گوگرد دانه بندی شده گفت: حدود 50 هزار تن گوگرد جامد، طی 6 ماه نخست امسال تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 20 درصدی داشته است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم یادآور شد: پالایشگاه نهم به عنوان بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه، 11 درصد گاز کشور و بیش از 16 درصد گاز مجتمع را تامین کرده و توانسته است در بین پالایشگاه های کشور سرآمد باشد.



این مطلب مفید بود ؟
8 4