مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ثبت نام در همایش پوشش خطوط لوله ایران آغاز شد

ثبت نام در همایش پوشش خطوط لوله ایران آغاز شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، به دنبال برگزاری سومین همایش تخصصی پوشش خطوط لوله ایران و دومین همایش تخصصی پیگرانی خطوط لوله ایران که قرار است یکم و دوم آبان ماه امسال برگزار شود، نامه و فرم ثبت نام به همه شرکت‌ها ارسال شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت SKF در سراسر ایران

به گزارش شانا، علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام باتوجه به شماره ثبت نامه، اسامی خود را به اداره آموزش شرکت محل خدمت خود ارسال و هماهنگی لازم را انجام دهند.

این افراد می‌توانند برای دریافت فایل پیوست، لینک http://uupload.ir/files/p2z_321654-1.jpg را مشاهده کنند یا برای اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.iranpipelines.com مراجعه کنند.

لازم به یادآوری است که این همایش با حضور مدیران و مسئولان شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در این زمینه و از سوی نشریه خطوط لوله نفت و گاز و شرکت تکنیکال پروداکشن (Technical production) انگلیس برگزار خواهد شد.

همچنین یک نمایشگاه جانبی با هدف برقراری ارتباط موثر میان شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های خارجی فعال با شرکت‌های دولتی در زمینه‌های مختلف طراحی، ساخت، پیگرانی و ... نیز همزمان با این همایش برقرار خواهد شد.

محورهای کلی این همایش موضوع‌هایی چون؛ فناوری‌های نو، بازرسی و عیب یابی، پیگرانی و پیگ سازی، تایید هندسه از طریق ابزار ILI، ارتباط پیگرانی هوشمند و پوشش، تفسیر نتایج، سنجش های آزمایشگاهی پوشش، حفاظت کاتدی و انواع پوشش‌ها، نظارت بر اعمال پوشش‌ها، مشکلات اعمال و اجرا، تعمیرات پوشش و مدیریت پوشش خطوط لوله را شامل می شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 2