مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کاهش 50 درصدی حوادث صنعت نفت در نیمه نخست امسال

کاهش 50 درصدی حوادث صنعت نفت در نیمه نخست امسال

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر کل ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) وزارت نفت از کاهش 50 درصدی حوادث صنعت نفت در نیمه نخست امسال نسبت به پارسال خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ایرانول در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز، سیدباقر مرتضوی روز چهارشنبه (12 مهرماه) در مراسمی که به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی و به منظور بزرگداشت همه دست‌درکاران حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز برگزار شد، اعلام کرد: در 6 ماه نخست امسال، نسبت به مدت زمان مشابه پارسال، 50 درصد و نسبت به سال ۹۴، ۶۵ درصد کاهش حوادث در صنعت نفت و گاز داشته‌ایم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا حوادث، روند کاهشی داشته باشد و از این پس، شاهد حوادث و اتفاق‌های ناگوار در این زمینه نباشیم.

مدیر کل ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بیان این که مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی بالا از شاخص‌های مثبت آتش‌نشانان است، گفت: باید تلاش کنیم تا رفتارهای ایمنی را در سازمان نهادینه کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای این که ضرری متوجه تولید نشود، دو فرآیند باید همزمان با هم رعایت شود که عبارتند از: مدیریت دارایی‌ها (Asset Management) و مدیریت ریسک (Risk Management) و تا زمانی که یکی از این دو نباشد، پیشرفت در پروژه های صنعت نفت و گاز شتاب نمی‌گیرد.

در ادامه این مراسم، سردار محمدعلی مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: چند عملیات موفقیت آمیز در پدافند غیرعامل اجرا شد که از آن جمله، می‌توان به آمادگی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برای مقابله با تهدیدات و هوشمند سازی سامانه های شرکت گاز در برابر حملات سایبری اشاره کرد.

مراسم روز بزرگداشت آتش‌نشانی با حضور سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، میهمانانی از شرکت DESAUTEL فرانسه و جمعی از مدیران ارشد ستاد و شرکت‌های تابع در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز برگزار شد.



این مطلب مفید بود ؟
6 3